Husk meg
Brukernavn
Passord

Stabæk og sogndal rykker ned!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 02 sep 04, 00:49
Med tanke på form og hvilke kamper som står igjen tror jeg FFK overlever,enten på sikker plass eller gjennom kvalik.Synes stabæk og sogndal har vanskeligere program. FFK har bl.a hjemmekamper mot ham kam og bortesvake brann og tromsø. Samtidig bortekamper hvor det er fullt mulig å ta poeng:stabæk,lyn og viking.vi er ferdigspilt mot tippeligaens 3beste lag i mine øyne:rosenborg,lillestrøm og vålerenga.Både sogndal og stabæk har disse nevnte lagene igjen på terminlisten.

Dette ordner seg!Tippeligaen 2005 med FFK!!

Ved eventuell kvalik får vi endelig muligheten til å klå sandefjord!!:D

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 02 sep 04, 02:36
Jeg tror ikke FFK overlever Tippeligaen!

"Å tro" overlater jeg til de religiøse, jeg VET at FFK klarer seg!

Tipper at muligens Viking skal gå på en blemme, og følge Sogndal ned ett hakk, etter alt det rare som skjer der borte.. Det hadde vært bombe det dere!!

:D

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 02 sep 04, 08:19
Deilig å lese denne optimismen. Føler selv at troa er kommet tilbake. Tror kampen mot HamKam blir meget avgjørende. Vinner vi der, da er mye gjort. Absolutt en overkomlig motstander. Motivasjonen burde det ikke være noe i veien med. Kvalitetene i laget er der, vi har det som skal til.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 02 sep 04, 08:35
Jada, vi har det som skal til. Men det er desverre en litt tynn stall. Og synd at Bora må stå over neste kamp. Gleder meg forøvrig veldig til denne kampen. Hamkam hjemme på stadion bør bli en folkefest med 7500-8000 på tribunen. Blir nok bra trøkk på Nadderud helga etter og.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 02 sep 04, 08:50
Det er klart at FFK klarer seg. Vi har reist oss, og er på vei mot toppen!

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 02 sep 04, 08:52
Håper Ingebrigt Steen Jensen kommer med en minst like kul radioreklame forut for Stabæk - FFK kampen. Den han hadde før Lyn kampen var skikkelig bra.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 02 sep 04, 09:17
Opprinnelig postet av stenhard
Håper Ingebrigt Steen Jensen kommer med en minst like kul radioreklame forut for Stabæk - FFK kampen. Den han hadde før Lyn kampen var skikkelig bra.

Skal ikke se bort i fra at Reklameguruen slår til igjen! Får håpe vi igjen blir flest på tribunen inne på Nadderud!

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 02 sep 04, 09:21
Endret: 02 sep 04, 09:22
Opprinnelig postet av pss
Får håpe vi igjen blir flest på tribunen inne på Nadderud!

Er vi ikke det hver gang vi er der inne? Aldri opplevd annet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 02 sep 04, 09:26
Sogndal og Stabäk rykker ned. Viking spiller kvallik.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 02 sep 04, 10:11
Tror faktisk Songndal og Stabæk rykker ned selv. Lekte litt med den simulatoren og kom fram til det samme. Etter hva jeg har sett av Molde, mot Fredrikstad og på tv, så virker ikke dem kjempegode heller. Noe sier meg at Viking berger seg.

Ære være plankebyen!

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 02 sep 04, 10:26
Tror ikke Hamkam kampen blir så viktig nå, kampen mot Stabæk er mye viktigere! Det er 6 poengs kamp.
Eggen sa det selv: det blir viktig å vinne de riktige kampene. Det vil si at vi bør slå Stabæk, viking og Bodø ihvertfall.

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 02 sep 04, 10:29
Opprinnelig postet av Hubro7
Tror ikke Hamkam kampen blir så viktig nå, kampen mot Stabæk er mye viktigere! Det er 6 poengs kamp.

Tenk deg flyten og selvtilliten det vil gi å banke HamKam. Enig i at Stabæk kampen er viktigere tabellmessig.

Fattern

Juniorspiller
Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 02 sep 04, 10:43
Dette her må jo bare bli morro....... Spiller ingen rolle om vi "røk ut" i cupen nå. Vi skal jo allikevel spille 7 cupfinaler i høst. Hvem som rykker ned er i og for seg irrelevant. det bli iallefall ikke oss.

... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 02 sep 04, 11:04
Jeg tror Viking kommer sist også kommer stabæk, med sogndal på kval. Fredrikstad over streken.. Ham Kam hjemme tror jeg blir tøft. Ståle er ein litan luring..Tror nok også at det blir svært så tøft mot Tromsø som kjemper om medalje..

:) Den som lever får se

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914