Husk meg
Brukernavn
Passord

Se fremover......

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 01 sep 04, 20:43
Endret: 01 sep 04, 20:43
:ffk:Syns det har vært ganske så mye debatt om nye spillere i det siste nå....(greit nok siden overgangsvinduet stengte i går) Men det er vel på tide å se fremover nå... får jo ikke hentet flere spillere nå alikevel... så får vi heller klage etter sesongen hvis vi rykker ned...(noe som aldri skjer!!)

Syns vi skal legge hele den debatten bak oss å se frem over og prøve å nå det ene målet som teller nå, å redde plassen i Tippeligaen.... Spillere som ikke kom kan vi syte om etter sesongen, nå må vi bruke alle kreftene på å støtte guttane så de redder plasssen!!

Synes dessuten laget ser sterkt nok ut nå... med Bora, Raio, Enerly, Barrett og Alex på plass så burde det holde til ny tippeliga kontrakt... og hvis/når vi redder plassen har vi jo ett kjempe utgangspunkt for å bygge et enda bedre lag neste sesong.... Grunn stammen er klar....

Nei dere, neste søndag møter vi alle på stadion... så kan vi gi HAM-KAM en leksjon god fotball slik vi gjorde i fjor.....

For Fredrikstad står vi en for alle og alle for en!!!!:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 01 sep 04, 21:14
Helt enig Martin! Det er ikke noe vits i å klage på at vi ikke har fått en ny spiller. Det er jo som å klage på dommer`n etter at han har blåst. (hvis han ikke heter Tommy Skjerven, eller Espen Berntsen.) Møt opp på neste søndag! Tenk åssen tabellen vil se ut hvis vi vinner mot Ham-Kam!

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 sep 04, 21:22

Enig at dette er historie nå. Se opp og frem til seieren mot Ham-Kam. Repetisjon fra i fjor og stor fest på stadion. 4-1!!!

Fredd

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 01 sep 04, 21:27
Det laget vi har nå har slått Molde, Odd og Sogndal i løpet av august, tror dette kan gå veldig bra, jeg. Så lenge vi klarer å holde motet oppe om det kommer et par smeller.

Vi synger "en for alle, alle for en", men når jeg kikker gjennom forumet her føles det ikke akkurat sånn. Jeg mener ikke at alle skal være enige og at det burde hvile en evig regnbue over Stadion, men det er faen meg mye drit som blir slengt ut. Om FFK så skulle rykke ned i 7 div. ville det selvsagt vært kjipt, alle nedrykk er forferdelige å bære. Men jeg hadde iallefall stått klar første seriekamp neste år, og sunget av rusten hals til sistemann går av banen. Dette er bare fotball, selv om Bill Shankly ikke ville kjøpt akkurat den, og det er moroa med å gå å se noen kællær i rødt og hvitt som er motivet mitt. Det gjør vondt når dem taper, og det er fantastisk herlig å se dem vinne, men når neste kamp kommer er alt glemt, da er det 2 x 45 minutter som gjelder. Drillestad, Høili, Forsberg, Kværneng, Eggen, Hansen og alle spellerane er daue eller godt innkvartert på eldreheimen før du får slept meg ut av stadion!

"Jeg reiser aldri hjem!"

Må bare få legge til et lite hjertesukk: Synd hvis Frode Olsen blir degradert i Viking nå, for han nye keeperen har jo hår, og det blir ikke no` moro den 30. oktober...

Bams-fia, Jack og sang!

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 01 sep 04, 22:00
Får frysninger når jeg tenker på ham-kam kampen i fjor:) Kanskje den beste kampen jeg har sett av ffk.

Ære være plankebyen!

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 01 sep 04, 22:04
Endret: 01 sep 04, 22:09
Mimretid...

Bams-fia, Jack og sang!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914