Ops I did it again
Nå er det bare å be til de høyere makter at vi ikke får noen flere skader i laget og at flyten fortsetter.
3-0 over Ham Kam bør være mulig
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Og ikke minst; En klubb som er dømt nedenom og hjem av alle untatt oss.
Hvem faen gidder å spille for FFK da? Du skal være rimelig horete for å gidde det. For da gjør man de ti utg pkt kun for penger...
Ikke rart at Harry Hansen og Eggen sliter med å få spillere til klubben. Greit nok at fortballspillere ikke alltid er de glupeste, men noe har de innabords!
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Det som imidlertidig er litt underlig er at FFK har en tendens til å se på skada spillere, Kallio, Barret, Gudmunson.
Da Rajo gikk ut med skade i første kamp ble det nesten komisk.
Når skal du skjønne at Harry gjør en veldig god jobb for klubben.
Og det du sa om at han er "redd" for å bruke penger for at det går ut over bonus. Får ikke håpe du mente dette seriøst. For det er nok ikke Harry som sitter på pengesekken og styrer hele butikken.
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
Opprinnelig postet av tomroar
Skal bli spennede å se om Harry sier noe selv i dag til media etter at historien har gjentatt seg. Om det ender med nedrykk nå tror jeg han får problemer med sprade rundt som en konge i byen . Ble ikke overasket over resultatet, skulle nesten tro Harry var redd pengene skulle bli brukt opp slik at han gikk glipp av en eller annen bonus bonus .
Sjeldent jeg lar meg irritere over usaklige og til dels patetiske uttalelser som dette, men nå kjenner jeg at det koker litt i toppen... Hvor dum går det ann å være? Hvordan i all verden skal man kunne gardere seg mot skader? Det er ikke mulig å forutse slike hendelser.
Nei, Tomroar, gå i deg selv, se på hva du har skrevet og gå inn og rediger litt, for det du kommer med her hører ikke hjemme i denne situasjonen klubben eller Harry Hansen er i p.t. At du kan komme med slike påstander er for meg helt uforståelig, du må sitte på informasjon som er hemmeligholdt selv for Harry H m/ venner...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Da blir det for dumt for meg , det går an å lære av feil, og om man ønsker å fortsette som før tror jeg det hadde vært smart å ikke gå ut i media med at man skal hente flere , men heller la det komme som en positiv overaskelse om det ordner seg.
Regner med at det sitter utrolig mange supportere som er skuffet over at det ikke kom en ny spiller før overgangsvinduet stengte, det er bare å se på aktiviteten på dette forumet i går kveld
Uttalelsen om at hvem gidder !
For de flest spillere er det pengene som teller, og hvem hadde ikke kommet til FFK for å spille 7 kamper om de fikk godt betalt. Bora og Piroja kom og de hadde gått inn på alle lag i Norge eks RBK, da var tabell situasjonen kritisk.
Spillere kommer uavhengig av tabellen
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av A9
Håper Harry Hansen trekker seg etter denne sesongen,er dritt lei av å se på at han ikke lærer...Jobber man med en spiller i 12 time før fristen går ut,må man ha en PLAN B OG C,Og det ser ikke ut som han lærer fra forrige gang dette skjedde,dvs med Kallio...Nei Harry,dette er for dårlig..god tur til Tromsø,eller til en pensjonisttilværelse i syden...Dette holder bare ikke!!
totalt uenig med deg!
Håper at HH går inn i en 100% stilling jeg. At man avventet med Gudmundsson frem til man fikk vite omfanget av skaden hans syns jeg er helt greit....
Ikke forlang hoder på fat med en gang ting ikke går den veien dere håper.....
Håpet forøvrig på en ny spiss selv, men har troa på at stallen vi nå disponerer er god nok til å fornye tippeligakontrakten!
Opprinnelig postet av A9
Håper Harry Hansen trekker seg etter denne sesongen,er dritt lei av å se på at han ikke lærer...Jobber man med en spiller i 12 time før fristen går ut,må man ha en PLAN B OG C,Og det ser ikke ut som han lærer fra forrige gang dette skjedde,dvs med Kallio...Nei Harry,dette er for dårlig..god tur til Tromsø,eller til en pensjonisttilværelse i syden...Dette holder bare ikke!!
Helt enig med deg A9! Når man går ut i avisen og sier at man jobber med å få tak i en ny spiller, og ikke greier dette , ja da har man dreti på draget!
Det verste er at dette er ikke første gangen! DEt samme skjedde jo med Kallio! Det er helt utrolig at de ikke hadde en plan b i Kallio tilfellet og i dette tilfelle!
Et ord sier det meste Amatørmessig!
Jeg griner ikke hvis Harry forsvinner etter dette året! Den første tabben med kallio har påført oss tapte poeng pga dårlig forsvar.LA ikke denne tabben påføre oss et NEDRYKK!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
De prøvde å hente en god spiller, et stort navn som mange har ropt etter, men dessverre skjærte det seg. Klarer vi oss alikevel vil det være enda mer midler til å forsterke laget og møte enda bedre utrustet før neste sesong.
Det eneste argumentet jeg har imot Harry & Co er at jeg ikke fatter hvorfor det alltid skal drøye til "tolvte time" før overgangsvinduet stenger... Det meste burde vært klart sekundet overgangsvinduet åpnet!
A9: Du hevder at Harry "kommer til å bringe klubben bakover slik det var på 90-tallet i stedet for fremover..." Vel, DET VAR FAKTISK SAMME MANN som brakte oss dit vi er - tippeligaen anno 2004!
Én spillere har vi ikke fått, men samtidig har vi fått _fem_ andre forsterkninger under dette vinduet. Hva mer kan dere egentlig kreve??
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
HH har skaffet oss Risholt, Brenne, Trondsen, Zivkovic, West osv osv.... Hvorfor skal dere ha hodet hans på fat fordi noen forhandlinger strander....
Fotball er ett spill også på forhandlingssiden. Noen ganger vinner man og noen ganger taper man. Vil si at HH og Eggen har flere gode overganger enn de har misslykkede...
Dessuten er det feil å angripe HH alene, det er ett lederteam bak det som blir gjort i klubben.
Men nå må vi se fremover mot de siste 7 kampene og fylle stadion med rødhvite skjerf!!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Nei, jeg fatter ikke helt synet til folket her i ny og ne... Vebjørn Hagen og Harry Hansen får kritikk uansett hva de gjør. Det er jaggu ikke lett her i Fredrikstad...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914