Sørlie ute for resten av sesongen!
Synd for Sørlie, til neste år er vel Lund Hansen tilbake i RBK, og da skulle jeg ønske at Sørlie hadde fått så mange kamper som mulig i Tippeligaen...
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Dessuten... I det ene sekundet klager man over at FFK ikke satser på talenter, og når de nå satser på Lasse Staw som andrekeeper, så klager man jaggu på det også?
Det er ikke lett å gjøre alle til lags her i byen...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ser heller ikke bort i fra at FFK vil forsøke å kjøpe fri Alex Lund Hansen etter sesongen - selv om jeg neppe tror RBK vil selge ham. De har nok fått med seg hva han har prestert her nede.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Har sett Lasse Staw på trening og tror ikke han ville gjort seg bort dersom han blir kastet inn i en kamp.
Håper også FFK gjør mye for å kjøpe fri Aleksander til neste sesong, da jeg mener også han har bidratt til at forsvarsspillet har blitt vesentlig bedre.:D
FFK på toppen i 2005
Avtalen FFK har med Rosenborg inneholder en opsjon som tilsier at burvokteren kan bli værende i Østfold fram til sommeren 2005.
Ansvarlig redaktør
selv om RBK ser hva alex gjør her tror jeg ikke det betyr noe 1 valg for rbk. Espen vokser etter vært og dem har jo den brann keperen også så jeg tror ikke alex ville fått noe gratis selv om han har vært knall god for FFK...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Imidlertid er det nok ikke aktuelt for RBK å gi slipp på åfjordingen. Da Rønningen ble kjøpt inn, uttalte Ola By at han fortsatt ser for seg Alex som førstekeeper i RBK en gang i framtida, men at han må leies ut for å mer spilletid - noe som han får i Fredrikstad.
Mvh
Thomas Myren
www.rbkweb.com"
Ansvarlig redaktør
Men jeg mistforsto visst dispensasjonsgreiene. Trodde de måtte ha sendt inn et eller annet innen nå for å få den dispensasjonen, men hvis den er til stede hele tiden så er det kanskje greit...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Dette er IKKE p.g.a. at Alex ikke har fortjent en plass på laget, men p.g.a. at jeg vil ha flere lokale spillere i stallen.
PMK er også en god keeper, og absolutt en spiller for fremtiden som burde spille for :ffk:
Prøv heller å få leid Alex i et par år til så er Lasse klar for førstelaget. Dessuten så har vi Steinar Sørlie i bakhanden.
"Hvis vi låner Alexander ut sommeren 2005, og han selv ikke vil forlenge med Rosenborg, må da sjansene for videre FFK-spill være rimelig store? Dette er riktignok en stund inn i fremtiden, men jeg har en følelse av at Alexander er lysten på å bli værende i Plankebyen etter årets sesong.
Fremtiden vil vise ;o)"
Fikk følgende svar:
"Tror ærlig talt at sjansen er like stor for at han skriver under ny kontrakt med RBK, mens han evt. forlenger UTLEIE-avtalen med FFK. Både Alex og RBK virker nemlig svært bestemte på at keeperen hører hjemme på Lerkendal:
- Trondheim er byen min, og Rosenborg er laget mitt, sa Alex da han ble utleid i juli. ;-)
Mvh
Thomas"
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914