Husk meg
Brukernavn
Passord

Sørlie ute for resten av sesongen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 sep 04, 00:12
Endret: 01 sep 04, 00:14
... og FFK finner det ikke bryet verdt å hente inn en reserve, ei heller søke om å få dispensasjon for å hente en ny keeper etter 31. august. Hva tenker de med egentlig? Hvis Lund Hansen blir skadet i et par uker sitter vi igjen med en 16-åring, som riktignok har et stort talent, men som ikke har en dugg av erfaring fra Tippeligaen. Dette er rett og slett skremmende. Er de så naive at de ikke tror at det kan skje at også Lund Hansen blir skadet?

Synd for Sørlie, til neste år er vel Lund Hansen tilbake i RBK, og da skulle jeg ønske at Sørlie hadde fått så mange kamper som mulig i Tippeligaen...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 sep 04, 00:50
Endret: 01 sep 04, 00:52
FFK vurderte å hente inn en keeper siden det drøyer med Steinar. De så etter en offensiv forsterkning og en keeper, men valgte å ikke signe en keeper, da fotballforbundet gir dispensasjon ved skader som gjør at man kan hente spillere utenom vinduet.

Dessuten... I det ene sekundet klager man over at FFK ikke satser på talenter, og når de nå satser på Lasse Staw som andrekeeper, så klager man jaggu på det også?

Det er ikke lett å gjøre alle til lags her i byen...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 sep 04, 01:04
Siden Moss sliter med øknomiske problemer så kanskje vi burde vært så greie å kjøpe fri Per Morten Kristiansen fra kontrakten etter sesongen?

Ser heller ikke bort i fra at FFK vil forsøke å kjøpe fri Alex Lund Hansen etter sesongen - selv om jeg neppe tror RBK vil selge ham. De har nok fått med seg hva han har prestert her nede.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 01 sep 04, 01:08
Er helt enig med deg igjen, Holters.
Har sett Lasse Staw på trening og tror ikke han ville gjort seg bort dersom han blir kastet inn i en kamp.

Håper også FFK gjør mye for å kjøpe fri Aleksander til neste sesong, da jeg mener også han har bidratt til at forsvarsspillet har blitt vesentlig bedre.:D

FFK på toppen i 2005

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 01 sep 04, 01:18
Endret: 01 sep 04, 01:33
Får da inderlig håpe at de legger i litt midler for å kjøpe fri Lund Hansen! Hvis Alexander vil bli værende i byen, ja, da er det vel liten tvil om at her har vi en keeper å satse på? Med stortalentet Lasse Staw i bakhånd kan det ikke gå galt!

Avtalen FFK har med Rosenborg inneholder en opsjon som tilsier at burvokteren kan bli værende i Østfold fram til sommeren 2005.

Ansvarlig redaktør

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 01 sep 04, 03:00
til Costanza

selv om RBK ser hva alex gjør her tror jeg ikke det betyr noe 1 valg for rbk. Espen vokser etter vært og dem har jo den brann keperen også så jeg tror ikke alex ville fått noe gratis selv om han har vært knall god for FFK...

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 01 sep 04, 09:28
"I alle fall: Alex har kontrakt ut neste sesong med RBK. I utleieavtalen med FFK er det en opsjon som sier at dere kan forlenge utleieavtalen fram til neste sommer, og det kan kanskje bli aktuelt.

Imidlertid er det nok ikke aktuelt for RBK å gi slipp på åfjordingen. Da Rønningen ble kjøpt inn, uttalte Ola By at han fortsatt ser for seg Alex som førstekeeper i RBK en gang i framtida, men at han må leies ut for å mer spilletid - noe som han får i Fredrikstad.

Mvh

Thomas Myren
www.rbkweb.com"

Ansvarlig redaktør

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 01 sep 04, 10:23
Joda Holters, bra at de satser på unge talenter, det er ikke det. Men hvis Lund Hansen blir skadet er det faktisk en 16-åring med null erfaring fra TL vi sitter igjen med og som skal være med på å redde ny kontrakt med klubben. Det er en litt farlig tanke spør du meg.

Men jeg mistforsto visst dispensasjonsgreiene. Trodde de måtte ha sendt inn et eller annet innen nå for å få den dispensasjonen, men hvis den er til stede hele tiden så er det kanskje greit...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 01 sep 04, 10:38
Jeg synes at Alex har gjort en glimrende jobb i FFKburet, men håper heller at FFK velger å kjøpe Per Morten Kristiansen fra Moss.
Dette er IKKE p.g.a. at Alex ikke har fortjent en plass på laget, men p.g.a. at jeg vil ha flere lokale spillere i stallen.
PMK er også en god keeper, og absolutt en spiller for fremtiden som burde spille for :ffk:

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 01 sep 04, 10:40
Vi har for øyeblikket to av de største talentene på keeperplassen. Riktig valg av ledelsen og ikke kjøpe inn noe nytt der. Per Morten Kristiansen kan bli der borte å vente på lønna si. Han har vel også uttalt at han ikke vil til oss.

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 01 sep 04, 10:53
Nei fri og bevare meg vel for å få hit Per Morten Kristiansen som fantegikk fra klubben fordi han ble fornærmet da han ble leid ut til Østsiden. Den keeperen vi hadde det året ( husker ikke navnet i farten) var bedre enn PMK da, men hadde han blitt i FFK så hadde han vært førstevalget året etter.

Prøv heller å få leid Alex i et par år til så er Lasse klar for førstelaget. Dessuten så har vi Steinar Sørlie i bakhanden.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 01 sep 04, 11:23
Sendte følgende mail:

"Hvis vi låner Alexander ut sommeren 2005, og han selv ikke vil forlenge med Rosenborg, må da sjansene for videre FFK-spill være rimelig store? Dette er riktignok en stund inn i fremtiden, men jeg har en følelse av at Alexander er lysten på å bli værende i Plankebyen etter årets sesong.

Fremtiden vil vise ;o)"

Fikk følgende svar:

"Tror ærlig talt at sjansen er like stor for at han skriver under ny kontrakt med RBK, mens han evt. forlenger UTLEIE-avtalen med FFK. Både Alex og RBK virker nemlig svært bestemte på at keeperen hører hjemme på Lerkendal:

- Trondheim er byen min, og Rosenborg er laget mitt, sa Alex da han ble utleid i juli. ;-)

Mvh

Thomas"

Ansvarlig redaktør

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914