Takk F-B!
Takk til F-B for at dere den siste tiden har latt folk som ikke er inhabile eller har interesser i "Værste" få slippe til, med artikler/intervju om sammenkoblingene FFK-"Værste" og behandling av Terje Høili.
Det siste er den etter min mening utmerkete kronikken av Sigurd N. Røang.
Uten å nærmere kommentere dette leserinnlegget, vil jeg bare samstemme med "fjellvettregelen" Snu i tide, det er ingen skam å snu!
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Ringte Høili for å spørre om salget av selskapet hans, men lager en kjempesak ut av noen bispørsmål!
Lista kunne vært lang, men jeg orker ikke. F-b får ikke min stemme!
Macka fra start!
Jeg synes at lederen i avisa bør tenke litt lengre, enn vi som sitter her å trykker og synser hele tiden.
Terje burde moderert seg, F-B burde latt andre enn orenteringsfolk skriv om FFK.....
Det var faktisk F.B som startet hele fa-anskapet.
Tviler også på om Dag Solheim selv har gått til avisen og bedt om å få lov til å si sin mening.
Men selvfølgelig har ikke F.B skylden alene, men de skal ihvertfall ikke takkes.:confused:
FFK på toppen i 2005
Tittelen var litt ironisk, men jeg synes det var bra at de slapp til f.eks Røang.
Men........... dagen F-B leder viser jo at de ikke (etter min mening) evner å ta sjølkritikk!:(:rolleyes:
Opprinnelig postet av antidrillo
Takk til F-B for at dere den siste tiden har latt folk som ikke er inhabile eller har interesser i "Værste" få slippe til, med artikler/intervju om sammenkoblingene FFK-"Værste" og behandling av Terje Høili.
Det siste er den etter min mening utmerkete kronikken av Sigurd N. Røang. Uten å nærmere kommentere dette leserinnlegget, vil jeg bare samstemme med "fjellvettregelen" Snu i tide, det er ingen skam å snu!
Og her kommer svar på kronikken til Røang, ført i pennen av Bjørn Borg, FMV. Selv støtter jeg meg til sistnevnte.
Han pekker også på noe som jeg synes mange nærmest neglisjerer, nemlig det at FFK må fremlegge konkrete planer om nytt, moderne stadionanlegg som tilfredsstiller de tøffe kravene for å få fornyet disp. for å spille toppfotball på dagens anlegg.
De som til det kjedsommelige maser om at FFK bør utsette stadionsaken pga sportslig situasjon o.l. vet rett og slett ikke hva de snakker om. FFK MÅ ha et nytt stadion som tilfredsstiller kravene. Da må man stå sammen for å muliggjøre FMV-alternativet. Hvis man har interesse av å se toppfotball i Fredrikstad, da...
Kronikken her
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Det er kun folk som har litt mellom ørene som slipper til på kronikkplass, og det skjer ved at de sender inn til avisen - ikke av avisene oppsøker personer. Tror hvert fall det er slik.
Det burde for øvrig være selvsagt at avisen slipper til begge parter, slik at vi som publikum ikke blir ledet i noen retning, men kan lese begge parters argumenter og selv trekke våre slutninger.
Synes Demokraten kanskje kjører litt for mye ensidig pro-Holmen artikler. Og det er stort sett redaksjonelt.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Innlegget mitt var vel mer et svar til snæb1, som skrev dette:
"Det var faktisk F.B som startet hele fa-anskapet.
Tviler også på om Dag Solheim selv har gått til avisen og bedt om å få lov til å si sin mening.
Men selvfølgelig har ikke F.B skylden alene, men de skal ihvertfall ikke takkes."
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Vi tror på forskjellige folk i Stadion /FMV saken, men det merkelige for meg er at så mange inhabile i saken synes at "Værste -gutta" bygger luftslott.
Som sagt tror jeg at "Værste trenger FFK mer enn FFK trenger Værste".
Jeg synes de kjører et rotterace mot FFK og FMV alternativet med hotellet. Jeg tror de "hugger" på hotell delen, og trekker inn alle som kan si noe negativt om dette som igjen er et slag mot en stadion på FMV.
Er det en måte å smiske seg inn på Terje Høili igjen???? For siden å skrive dritt igjen????
TROR NOK PIPA HADDE FÅTT EN ANNEN LÅT OM NOEN HADDE PLANER OM Å BYGGE EN INNENDØRS ORIENTERINGS SKOG!!!
Klar tale: F-B, SKJERP DERE!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914