Hurra til supportere som var i Sogndal.
Håper reisen hjem blir "lett" selv om det er noen mil.
14.dager og ta seg igjen på!!
Da tar FFK igjen 3. poeng
:ffk::ffk::ffk:
Hilsen meget glad "Nattevakt";)
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg tror jeg snakker for flere når jeg sier at dette må ha vært årets supporter-kamp fra vår side, vi sang nesten konstant gjennom kampen, og vi eide Fosshaugane. Så faktisk en god del saftkokere som tok bilder av oss mens vi holdt på.
Og så vil jeg si at Kim var stor. Men man må ha vært der...
Faen så deilig det her var!!!
Bams-fia, Jack og sang!
Macka fra start!
Det var det veldig bra, både på tribunen og på banen. Synes Enerly var helt sjef igår, Roger jobba mer enn på lenge, Markus kunne lett hatt 2 mål (stupheadinga)
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Vi skapte et fantastisk liv, sang hele kampen gjennom og sto igjen i 30 minutter etter kampen og fortsatte helt til vi ble kastet ut av vaktene. Råfett!
Og Saftkoradn?? Hvem var de? Jeg så bare en håndfull supportere i Sogndal-drakter jeg...
Men de har jo Kim! Kim er bare konge han, og nå har han fått seg riktig drakt også..
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Bams-fia, Jack og sang!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Kim fikk ny Sogndaldrakt takket være snille FFK-supportere:-)
Det var godt! Må også hylle våre vikinger som kuttet ventetida på ferga med bading.
Og så satte jeg, og sikkert mange med med meg, pris på meldinga fra Kosso, som djpete leste opp. Da får man en bekreftelse på at det man gjør betyr noe.
Bams-fia, Jack og sang!
:confused:
Vil forresten sitere bartenderen på puben: Eit hol i røvi, å-å-å eit hol i røvi, eit hol i røøøvi, å-å-å eit hol i røvi!
Synd det ikke blir noe tur til saft-suse-land til neste år...
Bams-fia, Jack og sang!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
var på tide at vi sang røkker ned røkker ned til sogndal. jeg syns dem kan suge på det sukkertøyet som vi måtte en stund. dette går den rette vei.. :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
Vi suger vel fortsatt på noe av det sukkertøyet? Synes slikt er veldig usympatiskt.
"Hjem og koke solbær" osv. er jo humor, "rykker ner, rykker ner" er ikke det.
Det er så mye bedre når det bare synges om Fredrikstad og FFK og det ble det jo også gjort. På Saftkokaradn sine sider sier de at FFK-publikummet er det beste de noensinne har hatt på besøk.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914