Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen og Harry ut?...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 29 aug 04, 18:24
Etter en kilde jeg har pratet med i helgen skal Tromsø-trener, Per Mathias Høgmo, være brennaktuell for trenerjobben i Fredrikstad etter denne sesongen...

Hødmo har npen meget gode venner her i Fredrikstad, i tillegg til at hans familie bor i Moss(og stortrives...faktisk)

Alle vet jo hva de høye herrer syns om hva som har blitt gjort (ikke gjort) denne sesongen i FFK...

Kynisme er ordet!!!
Skal man drive toppidrett er det ikke plass til snillisme...
Man ansetter ikke en person fordi han er snill for å si det sånn...

den som lever får se...

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 29 aug 04, 18:54
tror og håper at Eggen ikke forlater et "synkende skip",han fortjener all respekt for det han har gjort..og det er han som klarer å få FFK opp igjen hvis det skulle bli et evnt nedrykk,noe som selvfølgelig ikke skjer!!Alle tar lærdom av feil man gjør,noe som helt sikkert eggen har gjort også!!

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 29 aug 04, 20:36
Nei-nei-nei!
Please! Ikke høgmo takk! Han er av samme skole som Semb! Uff!

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 29 aug 04, 21:17
Mustang, ta deg en lang tur på en kort brygge.
Vær noe mer seriøs en å spre rare rykter på nettet. Vi vet hva vi har. KTE har kontrakt, og det er helt UAKTUELT å bryte denne kontraklten.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 29 aug 04, 22:06
Opprinnelig postet av A9
tror og håper at Eggen ikke forlater et "synkende skip

Litt feil å bruke ord som synkende skip kanskje, selv om FFK mot ALLE (mine) ODDS skulle ha rykka ned.. FFK var ett synkende skip på midten og slutten av 80-tallet, nå har det bare bittelitt slagside, men retter seg stadig mer opp! :ffk:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 29 aug 04, 22:46
Nå har jeg tatt meg en tur på brygga.
Mente du jeg skulle hoppe ut også eller?

...men jeg er likevel sikker på at jeg hørte riktig igår, til tross for Topscorers uttalelser

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 29 aug 04, 22:49
Vil vel heller tro at Høgmo er aktuell for en trenerjobb i Moss.
De lure hodene der oppe har jo uttalt at de vil ha en trener som bor i byen, så da er det ikke så mange å velge mellom.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 29 aug 04, 22:55
Endret: 29 aug 04, 22:57
Opprinnelig postet av kenneth

Litt feil å bruke ord som synkende skip kanskje, selv om FFK mot ALLE (mine) ODDS skulle ha rykka ned..

greit...legger meg flat på den..Enig...det på 90 tallet var en synkende skip...Med alle de ræva trenerne og ikke minst de som drev å styrte,herja og ordna da..*grøss*ordla meg feil..:ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 aug 04, 23:24
Er veldig redd for hva som skjer om Eggen og Hansen forsvinner.
De har helt klart tatt noen feil valg i år. Men det er nå en gang de som har snudd trenden i FFK. Jeg vet ikke om folk husker at Eggen ble kalt "frelseren" ? Det var ikke uten grunn. Ikke bare på grunn av hans dyktighet som trener, men også for organisasjonen FFK. Hvis de to herrer bare plutselig skulle forsvinne nå, vil det bli etterlatt et enormt gap i klubben. Man vil på mange måter måtte starte på nytt.
Man kan like det eller ikke, men slik er det nå en gang.

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 29 aug 04, 23:38
"Hvis det er drøm så la meg drømme.",sier jeg.(Svar til Mustang)

Om ikke Eggen selv ønsker og flytte på seg, så har han vel en jobb og sluttføre.
Lykke til Eggen!

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 30 aug 04, 00:11
Jeg tror ikke `no på det....

Evt. H. Hansen, ikke Eggen i såfall. Eggen har jo en sønn på juniorlaget å tenkte på også.
Eggen har bevist at han er rett man, mens HH derimot har vel egentlig ikke bevist noe særlig.

Mitt personlige ønske er at begge blir!!

Stadion på FMV!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914