Sogndalkampen
Var det noen som sa at Web-TV funker som f... ? Jeg testet det nå, TV2, og synes det er bortimot verdiløst. Jeg har bredbånd og sendingen spiller angivelig av med 591 kbit/sek , med det er jo bare 3-4 sekunder med levende bilder før det fryser i ti sekunder, hele tiden. Fy og fy.
Nettradio funker godt.
Nettradio funker godt.
Sir Winston er konge på web tv. !!!!!!!!! Bra bilder, minimalt med hakking. Gratulerer med dagen folkens....:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
---------------------------
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Er veldig fornøyd med Web-tv selv...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Idag er den første gangen jeg har hatt optimale forhold på webTV, hele kampen gikk uten hakking i det hele tatt.
Signatur:
max 250 tegn
Fikk hakking på TV2 Web-tv da jeg hadde over 1000Kbps pr. sek, men da jeg satte den ned til ca 500 så gikk det knirkefritt. Ikke noe problem med å få med seg detaljene. Absolutt verdt pengene. Spesielt i dag :)
Drittweb-TV fra NRK....eller rettere sagt Payex! Jeg hadde 150,- på kontoen, men Payex-verifiseringen tryna hver gang og så da satt jeg med 0,- og ingen webtv!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
TgfkaFFK: Hadde samme problem selv. Hadde 100 kroner på Payex-kontoen. Betalte én gang, ble trukket 50 kroner, men fikk bare beskjed om å betale igjen..
Jeg gav opp og forsøkte heller TV2. Det funket bra.
Skal sende mail til NRK og regner med å få tilbake pengene. Det pleier å gå bra, men det er selvsagt for dårlig.
Jeg gav opp og forsøkte heller TV2. Det funket bra.
Skal sende mail til NRK og regner med å få tilbake pengene. Det pleier å gå bra, men det er selvsagt for dårlig.
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Idag er den første gangen jeg har hatt optimale forhold på webTV, hele kampen gikk uten hakking i det hele tatt.
samme her også...jeg brukte nrk-web tv..hakket ikke en eneste gang:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914