Barret og Piiroja spiller mot Sogndal
f-b
Kampen i morra kommer til å bli artig!
Kampen i morra kommer til å bli artig!
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
kanskje du er litt kjapp med konklusjonen? Står vel i utg.pkt kun at de er med... Føler meg også sikker på at Piroja spiller, kanskje ikke like sikker på Barret...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Når Knut Torbjørn Eggen sier at Wade Barret er klar for spill, så regner jeg med at han spiller. Det håper jeg i allefall...
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Tror eggen bruker de spillerne med en gang de er klare,har jo ikke henta de inn for morroskyld:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Når "piraja" sjøl er så negativ, hvorfor skal vi være så positive til at han spiller?? Han sier selv at det er små sjanser for at han spiller.
MEn vi får håpe!
:ffk::ffk::ffk:
MEn vi får håpe!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Fra f-b.no:
"Etter treningen å dømme, stiller følgende 11 fra start: Aleksander Lund Hansen – Pål André Czwartek, Bora Zivkovic, Raio Piroja, Vebjørn Hagen – Dagfinn Enerly, Roger Risholt, Simen Brenne, Håkan Söderstjerna – Markus Ringberg, Brian West."
Brenne er derimot litt usikker pga sykdom. Helland er hjemme i Fr.stad. Ellers er vel laget som forventet. Greit at Hagen får spille på bekostning av Barret ettersom sistnevnte sikkert ikke har det beste grunnlaget pr. i dag.
"Etter treningen å dømme, stiller følgende 11 fra start: Aleksander Lund Hansen – Pål André Czwartek, Bora Zivkovic, Raio Piroja, Vebjørn Hagen – Dagfinn Enerly, Roger Risholt, Simen Brenne, Håkan Söderstjerna – Markus Ringberg, Brian West."
Brenne er derimot litt usikker pga sykdom. Helland er hjemme i Fr.stad. Ellers er vel laget som forventet. Greit at Hagen får spille på bekostning av Barret ettersom sistnevnte sikkert ikke har det beste grunnlaget pr. i dag.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914