Husk meg
Brukernavn
Passord

Raio, Bora og Alex er innstilte på å bli

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 27 aug 04, 13:44
Endret: 27 aug 04, 13:48
Leser på nettmøte med gutta at de er innstilte på å bli hvis vi rykker ned. Det er veldig posititvt å høre. Hvis det hadde vært noen som forlatte klubbe ved et evt. nedrykk hadde jeg trodd det kunne vært noen av disse. Men håper de blir for de er jo en av de beste spillerne våre. Men det blir vel ikke noe problem for vi rykker jo aldri ned!:ffk:

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 27 aug 04, 15:46
Suveren innstilling, av noen suverene gutter! Ja, skal ha honør for optimismen ddu å pølse.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 aug 04, 15:51
Så spørs det om klubben har råd til å beholde Piiroja og Zivkovic i 1. divisjon. Det tviler jeg sterkt på. Hvert fall begge. Piiroja må jo også kjøpes fri og vil bli veldig dyr. Bare spør Vålerenga...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 27 aug 04, 16:04
Han vil koste 1.5 million. Den summen har visstnok FFK opsjon på. Samme klubb krevde etter ryktene 3.5 millioner av Vålerenga for Raio, men da hadde han jo lenger kontrakt...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 27 aug 04, 16:07
Så Costanza og Holters holder fortsatt en knapp på nedrykk?

Stadion på FMV!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 27 aug 04, 16:31
Nå handler jo tråden om at Raio, Bora og Alex er innstilte på å bli dersom det blir nedrykk... Så diskuterer ikke annet enn det, Svein.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 27 aug 04, 16:44
De kan jo ikke annet enn å hevde at de ønsker å bli da... De er jo programforpliktet til å uttale seg på den måten... Noe annet ville jo vært politisk selvmord...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 27 aug 04, 17:06
Fryktelig strukterert denne tråden skulle være da. Har ikke merket for mye av det når det handler om andre ting. Her skrives det jo flere emner om samme ting uten at moderatorene gjør noe med det. Bør kanskje være litt mer konsekvente med det også da? Ikke bare når pinlige ting kommer opp.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 27 aug 04, 17:27
Det virker som om både spillerne er beredt på å bli dersom det unevnelige skulle skje.
Hørte foredrag med Kværneng her om dagen, og han også sa at de mest sannsynlig ville bli selv om det ville bli * det unevnelige *

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 27 aug 04, 18:18
Opprinnelig postet av stenhard
Fryktelig strukterert denne tråden skulle være da. Har ikke merket for mye av det når det handler om andre ting. Her skrives det jo flere emner om samme ting uten at moderatorene gjør noe med det. Bør kanskje være litt mer konsekvente med det også da? Ikke bare når pinlige ting kommer opp.

Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du snakker om her.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 27 aug 04, 19:06
Opprinnelig postet av Costanza

Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du snakker om her.

Tok du han ikkje?

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 27 aug 04, 19:08
Med pinlige ting mener jeg at dere tippet FFK ned. Det skjønte du godt. Du synes kanskje ikke det er så pinlig?

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 27 aug 04, 19:18
Skjønte faktisk ikke det før du forklarte det nå. Og nei, jeg synes ikke det er pinlig. Langt i fra. Men det er vi jo ferdig med.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 28 aug 04, 00:44
Ja herregud, vær ferdig med det der a...

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 28 aug 04, 15:39
Ingen tvil om disse tre spillerne har hevet laget vårt vesentlig. Alt kommer jo an på økonomi - både overgangssum og lønn.
Om det er bare "publikumsfrieri", som ikke er helt ukjent blant fotballspillere, skal ikke jeg spekulere i. Men suverent hvis de fortsetter i klubben!

Her er forsterkningene i hvert fall jeg ropte om lenge. Synd ledelsen ikke skjønte alvoret da serien ble sparket igang, men bedre sent enn aldri

:ffk:

Anduril

A-lagspiller

Lagt til: 28 aug 04, 18:06
Lurer på hvilken plass vi hadde vært på dersom vi hadde hatt dette midtstopperparet hele sesongen jeg ...

Men sånn var det ikke, så nå må vi redde stumpene, og det greier vi. Ingen tvil om at disse 3 blir viktige i den kampen.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 28 aug 04, 18:21
Endret: 28 aug 04, 18:22
Opprinnelig postet av Anduril
Lurer på hvilken plass vi hadde vært på dersom vi hadde hatt dette midtstopperparet hele sesongen jeg ...

Slutt å provosere med slike hypotetiske spørsmål Anduril,
...dette er et særdeles ømt tema ! :D

FFK and Wisla Krakow forever...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 28 aug 04, 18:24
:D

Vinner vi i morra er vi med for alvor.
Viking og Molde taper selvsagt.......... :rolleyes:

Anduril

A-lagspiller

Lagt til: 28 aug 04, 18:41
Endret: 28 aug 04, 18:43
Nå må det jo til mitt forsvar sies at etterpåklokskap er en meget presis vitenskap.

Og som ingeniør av profesjon, forventes det av meg at jeg til enhver tid benytter de mest presise målemetoder :D

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914