Bjørnar til Sparta?
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Helt ærlig tror jeg det er fint for folk f.eks på Lisleby å følge sitt eget A-lag, og at det gjør det så bra som mulig. Men jeg tror de har større glede av å ha et Tippeliga lag i byen. Hvis ikke er det sjanseløst å etablere FFK i toppen.
la oss slipp norges to største grinebittere i ffk! har aldri sett noen av de mennene smile, og de er sjelden lenge på samme plass!
vi bør kjøre videre med de som har gitt oss tilbake fotballgløden, og som har æren for at vi er der vi er i dag! tl.
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Paradokset her er jo at de lagene som består av gamle FFK spillere stort sett slår FFK i interne kamper.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Hvis en FFK spiller går til Lisleby, så er jo de Østsidens rivaler. Eller......
2. divisjon avdeling 1 er alltid den tøffeste avdelingen i landet. Rett og slett fordi fotballagene rundt Oslo som er i denne avdelingen holder et høyere nivå.
Skulle Bjørnar gå til Sparta så går han jo til en klubb som vil opp og fram. Og DET er mer forståelig enn å følge "byprosjekt-strømmen" som da hadde vært til en 3. divisjonsklubb som vel neppe har ressurser enn til kanskje å overleve i 2. divisjon.
Sparta holder jo kvalitetsmessig, sammen med Kvik, et anstendig 1. divisjonsnivå allerede.
Da er det naturlig at våre "nest-beste" er mer fristet av Sparta eller Kvik
Oppe i hjørnet for alltid
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Til Barabus.
Hvis en FFK spiller går til Lisleby, så er jo de Østsidens rivaler. Eller......
Formulerte meg litt dårlig. Synes de skulle gått til de klubbene de kom fra primært. Men hvis dette strider mellom spillerens og klubbens ønsker, må det finnes en annen løsning. Synes vi trenger lokal forankring i laget, og Bjørnar står ikke tilbake for noen i FFK på sentral midtbane. Sammen med RR synes jeg han kler den rollen godt.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Fredd
Enig i at Bjørnar kan gjøre nytte for seg i FFK. Han var ikke et naturlig førstevalg ifjor, og er det heller ikke i år. Men en anvendelig spiller med gode holdninger.
Spørsmalet er vel om Bjørnar er fornøyd med å spille 3. div fotball, og at han derfor ønsker seg til F.eks Sparta i 2.div?
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Til Barabus
Enig i at Bjørnar kan gjøre nytte for seg i FFK. Han var ikke et naturlig førstevalg ifjor, og er det heller ikke i år. Men en anvendelig spiller med gode holdninger.
Spørsmalet er vel om Bjørnar er fornøyd med å spille 3. div fotball, og at han derfor ønsker seg til F.eks Sparta i 2.div?
Ja, det er jo kjernen av saken.
Synd han ikke spiller i en indreløper-rolle som han er forespeilet i Sparta. Der tror jeg han kommer helt til sin rett. I 2. divisjon scoret han jo mange viktige mål nettopp på slike løp.
Vi spiller flott for tida og får resultater, men formasjonen med Ringberg på topp med Brian til venstre og Dagfinn til høyre, med Risholt, Brenne og Bjørnar som midtbane-treer er vel neppe en dårlig mulighet heller.
Men Bjørnar kan vel bli brukt på venstre-kanten nå? Kan ikke si at Söder har gjort det bra i det siste.
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914