FFK-Sogndal 0-3
EEttersom Stabæk taper for Brann neste runde passerer vi dem selv med uavgjort mot Hamkam hjemme. KVALIK!
Problemet er vel kanskje at Sogndal og Viking helst bør spille uavgjort i den runden, så da er det jevnt!
---------------------------
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Med 0-3 er FFK skikkelig i gjørma!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Stadion på FMV!
Sogndal- FFK 0-3
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Men skjønnte hva du mente fra start,men rett skal være rett:ffk:
Drillo
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
0-3 smaker aldeles fortreffelig! Jeg kaster meg inn i ønskedrømmen. Tør vi håpe på ett av Ringberg, Enerly og Piiroja på corner - og like bunnsolid forsvar som mot Odd? :ffk:
Hurra til "ikke-sensur-avisa" som beskriver i hvordan vi redder plassen. Og jeg er helt enig. Vi kaprer kvalifiseringsplassen og Molde rykker ned.
:ffk:
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Opprinnelig postet av A9
hehe,vel i følge oppsettet ditt er sogndal bortelaget...
Men skjønnte hva du mente fra start,men rett skal være rett:ffk:
Neida. FFK er i mitt oppsett bortelaget, og da er det vel greit med 0-3? Jeg tror da vel ikke på Sogndalseier?
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av JA
Neida. FFK er i mitt oppsett bortelaget, og da er det vel greit med 0-3? Jeg tror da vel ikke på Sogndalseier?
:confused:
:confused:
vel slik jeg forstår det ut ifra det du har skrevt FFK-Sogndal 0-3,så har du skrevet at sogndal vinner...
Drillo
Opprinnelig postet av JA
Mulig du har det i "oppsettet" ditt, men i i headingen til denne tråden så har du skrevet... FFK-Sogndal 0-3. :p
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914