Laget Mot Sogndal
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Han har aldri spilt fantastisk, selv om han spilte bra sist, men han er jevnere enn Bjørnar.
Hagen er jo mye mer ustabil enn Bjørnar. Hagen har spilt 2 kamper over pari: borte mot Bodø/Glimt, og hjemme mot Odd. Resten av kampene har ikke jeg vært akkurat imponert av han. Stikk motsatt...
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
han har jo ikke hatt så mange flere muligheter til å bevise noe i år da!
syntes han var god mot moss i cup`n også jeg, selv om han bomma på straffa!
men men, håper jo på barret da!
syntes han var god mot moss i cup`n også jeg, selv om han bomma på straffa!
men men, håper jo på barret da!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Heller bjørnar enn Vebjørn..Bjørnar har spillt bedre på den plassen i de kampene han har spillt..Sier ikke at han har vært helt fantastisk men 2 hakk bedre enn Hagen...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Vi bruker de som er V. Back på V. backen eller hva sier dere.
Vebjørn spiller, iallefall til fordel for Bjørnar. Han er ingen back. Missliker at Eggen skal ekesprimentere med rokeringer. Han har ødelagt Stian Johnsen, han prøvde å ødelegge Risholt, ikke la han ta Bjørnar også.
Vebjørn spiller, iallefall til fordel for Bjørnar. Han er ingen back. Missliker at Eggen skal ekesprimentere med rokeringer. Han har ødelagt Stian Johnsen, han prøvde å ødelegge Risholt, ikke la han ta Bjørnar også.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914