Viktigere enn noen gang at vi støtter Eggen og Hansen...
Håper at alle fotballsupportere som ikke har andre ønsker enn at FFK skal by på fotballfest en gang i uken nå støtter de sportslig ansvarlige 100%. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Det er mye værre at de gamle 90 talls lederene kommer til makten enn at vi rykker ned. Eggen og Hansen har utvilsomt gjort noen feil i år. Men dem er antagelig de beste vi kan få, og få oss tilbake fortest mulig. FFK hadde også på Drillestad og resten av såpekokerene sin tid de beste forutsetninger av alle lag i 2div. Vi forble et breddeidrettslag. Jeg har også sagt lenge at Forsberg ikke lenger er noen ressurs for FFK, men en bremsekloss. Og det snudde når sønn ikke fikk ny kontrakt og eggen sa sin ærlige mening om stadion. Hva skjedde med Moss når Eggen forsvant, hva skjedde med FFK, når Eggen kom?
Jeg tror at det revspillet som skjer i kulissene nå, er det en stresset Forsberg som står bak....
Jeg tror at det revspillet som skjer i kulissene nå, er det en stresset Forsberg som står bak....
øjjj!
Du er tydeligvis interessert i krig, du! Kutt ut konspirasjonsteoriene, og støtt laget og trenerne!!
Fotball er lagspill... la oss som er på utsiden også spille på lag....
Du er tydeligvis interessert i krig, du! Kutt ut konspirasjonsteoriene, og støtt laget og trenerne!!
Fotball er lagspill... la oss som er på utsiden også spille på lag....
---------------------------
Stadion på FMV!
Hvis ikke vi som står på utsiden sier ifra, så faller klubben ganske raskt i hendene på de inkompetente småkongene fra gamle dager.....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914