Husk meg
Brukernavn
Passord

FMV - ny stadion og hotell er flott!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 25 aug 04, 16:03
Se på f-b.no bildene av forslaget til ny stadion med et flott 20 etasjer høyt hotell på Værste.

Det er et meget godt forslag og det viser noe av "potensen" til byen med et høyt bygg på Værste!

Vi må ha et landemerke, noe som kan sette fokus på byen vår.

DETTE ER BRA!!!!!!!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 aug 04, 16:41
Himmel og hav... Dette så helt rått ut! Jeg finner rett og slett ikke ord...

Stadion blir på FMV... Det er det vel ikke lenger noen tvil om?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 25 aug 04, 16:52
Jau, dette kan være den stadion vi alle ønsker oss!

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 25 aug 04, 20:09
Det ser virkelig flott ut, ja.

Men er jeg den eneste, ved siden av Demokratens journalist, som synes det lukter fryktelig muggent av at denne nyheten blir presentert dagen etter at Terje Høili gir klubben aksjene (og ikke kan stemme mot stadion på Værste) - og vi alle vet hvilket edderkoppnett uten sidestykke det finnes av mennesker med dobbeltverv i FFK&Værste?

Flott og stilig, ja - men her er det mugg i krokene...

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 29 aug 04, 00:14
Helt klart ett stilig bygg. Hvis dette skulle bli noe av da? Foreløbig mangler jo finansieringen både til ny stadio og dette hotellet. Skulle tro att det blir en god del vanskeligere å få til finansieringen til hotellet enn stadion. Når det gjelder dette hotellet tror jeg rett og slett att ikke noen investorer tør. Dette blir for stort for denne byen. Dessuten er det planlagt flere utbygginger innen bransjen andre steder i byen. Faren for overetablering er nok for stor.

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 29 aug 04, 00:42
er vel en av de få her som syntes dette virker som det rene vannvidd, men jeg får heller ta pepper`n som kommer!

i fredrikstad er pr i dag nok hoteller, og når ryen setter i gang har vi enda ett!

liten tvil om at store deler av det aktuelle hotellet kommer til å stå tomt. spes vinterstid.

for å være ærlig syntes jeg hele stadionopplegget begynner å ligne et luftslott, med mye vilje og få garantier.

men, så er jo jeg blandt de få som ønsker holmenalternativet da!

tror det er tryggest for ffk på lang sikt.

men, uansett støtter jeg opp om det forslaget som blir valgt, for en ny stadion må komme!
:ffk:

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 29 aug 04, 01:08
Opprinnelig postet av ffk-thomas

Her er det både mugg i krokene og mye grums ja.
Synes hele prosjektet stinker. Det er allerede blitt nok splid i klubben. Det beste hadde nok vært å roe ned litt, og utsatt hele avgjørelsen. Tror klubben hadde vært mest tjent med det. Værste alternativet inneholder alt for mange doble roller til att dette kan bli noe samlende for klubben. Vi er blitt alt for blendet av hvor fint og flott det kommer til å bli på værste, att vi lett kan glemme hvor mye dette kan koste. Luftslott? Det er såpass mange usikre momenter i hele Værste prosjektet, att det beste vil nok være å gå for Holmen. Tror dette kan bli meget bra.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 29 aug 04, 01:27
Opprinnelig postet av seal_dm
Opprinnelig postet av ffk-thomas

Her er det både mugg i krokene og mye grums ja.
Synes hele prosjektet stinker. Det er allerede blitt nok splid i klubben. Det beste hadde nok vært å roe ned litt, og utsatt hele avgjørelsen. Tror klubben hadde vært mest tjent med det. Værste alternativet inneholder alt for mange doble roller til att dette kan bli noe samlende for klubben. Vi er blitt alt for blendet av hvor fint og flott det kommer til å bli på værste, att vi lett kan glemme hvor mye dette kan koste. Luftslott? Det er såpass mange usikre momenter i hele Værste prosjektet, att det beste vil nok være å gå for Holmen. Tror dette kan bli meget bra.

Sagt med andre ord: Du har ikke tillit til at de personer som er satt til å forvalte klubbens verdier, er tilliten verdig?

Macka fra start!

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 29 aug 04, 01:35
faren med dette her, er at hele klubben kommer til å bli skjøvet ut på sidelinjen!

for mange private investorer som kommer inn i bilde, og ffk sin resusjer blir veldig små i denne sammenhengen!

nå får vi jo først se hva utfallet blir, men syntes at ting begynner å ta av i meste laget nå, og det kan i værste fall ødelegg for fremdriften av ny stadion!

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 29 aug 04, 02:30
Jeg vil ha stadion, driter i om det kommer på Holmen eller FMV + jeg driter i hoteller.

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 29 aug 04, 18:39
Tror dette er avhengig av at FFK beholder plassen i Eliteserien...
Hmm....

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 30 aug 04, 01:59
Endret: 30 aug 04, 02:10
Skyt ikke over mål .

FFK må sikre seg økonomisk. De "store"
får garantere for klubben så det ikke bærer galt av sted.

Håper det kommer mange som trenger hotellrom i FR.stad by.:D

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914