Drillestads suppekjele
Drillestads artikkel kan for øvrig leses her
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Enig med Bøge, "Spell fotball, guttær!"
Stadion på FMV!
Jeg begynner liksom å bli litt lei FFK nå. Trodde ALDRI jeg skulle si det, men med slik offentlig drittkasting det har vært den siste tiden, synes jeg dette begynner å bli på grensa til usmakelig.
Er Drillestad "kasta over bord" han også? Er han like furten som Høili?
Akkurat nå synes jeg hele byen, FFK, publikum, supportere, Værste AS, Forsberg, Høili, Eggen, Harry osv. legger denne saken død frem til 1 november.
Konsentrer dere om FOTBALL og 8 gjenstående kamper!
Uansett om det er per, pål eller espen askeladd som har gjort noe gæli eller startet denne usakelige drittsleninga i media, så kommer vi ikke bort fra at vi faktisk har den spillestallen vi har og at den kun har tatt 15 poeng hittill. Det er 24 poeng igjen å kjempe om for å overleve tippeligaen.
Muligheten er der, men da må det fokuseres på fotball og de resterende 8 kampene, ikke om stadion, Høili, Harry eller noen andre. Nå er det 8 kamper og 24 poeng som teller!
Den neste som åpner kjeften sin i avisa om denne saken lurer jeg snart på om ønsker FFK ned i divisjonssystemet igjen. Nå er vi i tippeligaen og der skal vi helst være, derfor må vi konsentrere oss om fotball, så får vi plassere skyld og evaluere etter sesongen.
HEIA GUTTÆNE!
Rød og hvite er de beste!
Disse forsøker nå å vinne tilbake gammel heder å ære ved å så splid.
Jeg har aldri hørt om Drillestad.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
"han skyter alle oss nye i klubben"
Sier også at vi får ta kontakt med folk som kjenner klubben og vet hva som er blitt gjort de senere årene.
--------- - -
Jeg tror Harry har rett her, dette er en bitter mann som slenger rundt seg med pisspreik.
Han motsier også seg selv ved flere anledninger.
Eller var det bare meg. F..... ta deg Drillestad, vi trenger ikke slike som deg. Vi trenger noen som støtter laget i den utsatte posisjonen de har i dag.
Tviler egentlig på motivet hans.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Synes det blir litt vel luftig med en stadio med 25000 sitteplasser plassert på Rolvsøy, tror nok ikke interessen for klubben er såå stor da.
Men ellers er det vel utløp for en både dyp og lang frustrasjon fra støttespillere som er valgt inn i systemet. Forståelig nok. Tror nok årsmøtet i FFK kommer til å bli en særdeles interesant affære uansett om klubben rykker ned eller ikke.
når jeg leser navnet drillestad, får jeg et guffs fra fortiden! en mann jeg forbinder med alle de vonde åra!
merker jeg blir provosert bare jeg ser billde av han!
nå har det begynt å roe seg igjen, og fokuset er gått mer over på det sportslige, så la oss ikke affisere av et spøkelse fra fortiden, som forsøker å helle bensin på bålet!
:ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Det var vel ikke Drillestads skyld de vonde årene vel?
drillestad er deff en mann av de dårlige årene, selv om det selvfølgelig var fler!
drøyer nok ikke lenge før det kommer et tilsvarende innlegg fra en annen person jeg ikke skal nevne navnet på
og hva er poenget med en som er glad for at han ikke lenger har noe med klubben å gjøre, går ut på denne måten, annet at han ønsker å sverte klubben!
er forbanna ja, men det er min mening! men påtvinger jo ikke deg den!!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Er egentlig enig med Hubro... Begynner å bli litt lei... Men et alvorlig forslag om stadion til 25000 på Rolvsøy var jo ganske artig da... :)
Er helt enig med alle de andre her, som synes hans leserinnlegg er direkte kvalmt.
Men heldigvis så tror jeg nok de fleste oppegående mennesker skjønner at dette er uttalelser fra en bitter mann som totalt er gått ut på dato.
Det er jo merkelig at alle de "nye" i FFK, som faktisk har klart å få oss opp i tippeligaen igjen, er de som ikke duger i Drillestads øyne, mens alle de "gamle" tidligere FFK spillere nærmest blir glorifisert.
Dette leserinnlegget forteller mye mer om Drillestad som person enn om FFK som klubb.:confused::D:D:D
FFK på toppen i 2005
Skal ikke sverte deg fordi du har andre meninger, men jeg kan rett og slett ikke fatte hvordan det går ann å støtte en slik mann som bevisst går inn for å sverte klubben!!:confused:
Hadde kritikken bare vært konstruktiv så hadde det ikke vært noen sak, men det eneste kråka vil er å ta hevn for at han selv ikke fikk væra med på oppturen som startet når vi bl.a kvittet oss med han!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Spørsmålet blir vel om B.D koker suppe på en spiker, eller har han "de rette ingrediensene" og rører bare litt kraftig rundt.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914