Takk Demokraten
Du som mener at du kan alt og vet alt må da vite det. Du trenger da ikke spørre oss om det.
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Om Drillestad har rett eller ikke er meg revnende likegyldig. Det jeg reagerer på er at folk tar til orde for regelrett sensur. Det er for meg prinsipielt viktig.
Jeg er nå av den oppfatning at enkelte ytringer kan vente til etter siste seriekamp. Ønsker du virkelig at klubben skal gå i oppløsning pga borgerkrig, når vi nå står foran kamper som har med vår tippeliga-eksistens (iallefall for neste år) å gjøre?
Gidder ikke å være prinsippiell i en slik sak. Ja til sensur! (Iallefall burde redaktørene utøve det...) ;)
---------------------------
Stadion på FMV!
Stadion på FMV!
Noen som har noen forslag om trenere som det er realistisk å lokke til FFK som evt er bedre?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Men jeg er allikevel glad for at de "sensurerte" det bort. Jeg bryr meg mye mer om at FFK skal få beholde plassen enn at Drillestad skal bli hørt.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Til de som følger denne drillefyrens kritikk. Hva tror dere er motivet hans?
Siden kanogvetalt ikke fikk annet en flåsete svar om at han burde kunne og vite dette så gjentar jeg spørsmålet hans jeg....
Hva tror dere er Drillestad`s motiv for å skrive slikt innlegg? Jeg bare lurer...
Hilsen Ole som kan endel men det er enda mer han ikke kan!
PS! Legger til en unnskyldning til jashin, jeg leste innlegget feil (trodde brått du kalte kanogvetalt for en bitter mann *flau*) Men spørsmålet står fortsatt til dere andre!
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Spørsmålet er jo allerede besvart tidligere, og det er jo ikke som flere her skriver, att det er en eldre bitter mann som skriver. Og sikkert ikke tilfeldig att det kommer nå når ting er som mørkest for klubben, siden vi ligger sist.
Frustrasjonen til flere nåværende og tidligere folk, folk som er valgt til verv av klubben, som tydlighvis er blitt skviset ut av Harry, KTE og Kværneng. Sikkert vært en del spisse albuer her.
Men i det store og hele, er det så nøye a`? Klubben rykker da ikke ned pga et leserinnlegg. Og det inneholder ikke så mye krutt som enkelte her skal ha det til. Det er jo ikke mer enn folk får tåle.
Det er da ingen folkerett å få publisere sine meninger i avisene!!! Særlig ikke når man kommer trekkende med en hel avhandling av tanker og meninger. Det går jo også på det praktiske, med plass i avisen. Skulle jo tro at kællen (les Drillestad) har sittet og skrevet sammenhengende helt siden intervjuet med Høili... Jeg har aldri tidligere sett noen fått publisert sine private brev på denne måten, og selvfølgelig skjedde det heller ikke nå i f-b.
Hvem er det egentlig han tror han er???
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Injurierende er det ikke - etter å ha konferert med Institutt for journalistikk. Jada, jeg tok meg den kuriøse friheten å ringe og spørre!
Vil tro at Fredrikstad blad ikke ønsket å trykke Drillestads leserbrev pga. for mange personlige kommentarer og direkte personangrep.:rolleyes::ffk:
FFK på toppen i 2005
Selvfølgelig kan den gamle bitre mannen spre sin eder og galle ut hvor han vil, men f-b har da ingen plikt til å trykke det av den grunn ?
En avis bestemmer selv hva den vil trykke, man kan neppe komme og kreve at noe man har skrevet skal komme på trykk ?
Hvis jeg skriver en 1 sides hyllest til djevelen selv og sender den til Vårt Land og ber om å få den publisert, så tror jeg nok at den snart kommer tilbake .... dynket i vievann !!
EDIT : og der rakk snæbb1 før meg ...
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Nei, det er ingen folkerett å få publisert meningene sine. MEN det er en menneskerett i henhold til Menneskerettighetsdomstolen at det skal være ytringsfrihet. Har FB, i dette tilfellet som har nektet å sette det på trykk, noen rett til å sette seg over den domstolen?
Her blander du to ting, ffk-thomas!
1. F-B har ikke rett til å sette seg over menneskerettihetsdomstolen.
2.F-B er en avis med en sine eiere og sin redaksjon. Det disse som bestemmer hva som kommer på trykk i avisen. At disse nekter noen å komme på trykk i SIN avis, har ingenting med å undergrave ytringsfriheten, snarere tvert imot. Det er nemlig F-B selv, ved ansvarlig redaktør som har FRIHET til å velge hvilke YTRINGER som ønskes i avisen.
3. Drillestad må gjerne starte sin egen avis, sende ut løpesedler, holde tale på torvet, henge opp banner på verandaen sin etc... Dette går under ytringsfrihet og heldigvis er Norge et av de landene der man kan si sin mening. Hvis noen prøver å tråkke på denne rettigheten ved f.eks. å sensurere en egenprodusert publikasjon fra Drillestad, da kan man snakke om å sette seg over menneskerettighetene!
4. Jeg tør ikke tenke på hvordan avisen hadde sett ut dersom F-B måtte sette på trykk alt det søppelet de sikkert får inn.
Konklusjon:
DEt er faktisk F-Bs egen rett til å velge hva de vil publisere, å snakke om sensur i slike tilfeller blir derfor helt absurd.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Pga min manglende kjennskap til alle fakta i denne saken, spurte jeg tidligere etter fakta feil?
De eneste klar:rolleyes:e feil som er påpekt er:
1. B.D sier først at det bare er RBK som overstiger FFKs budsjett, mens et par andre ligger på samme nivå. Senere modererer han dette til 5 største budsjett.
2: Dette med stadion plassereringer og tanker rundt bane på Rolvsøy.
Om stadion var bestemt på Holmen er trolig usikkert, men summen av disse fakta feil endrer ikke det vesentlig i "leserbrevet"
Derfor vennligst dersom vi diskuterer dette videre, kom med fakta feil !
Ikke la oss allesammen falle i den grøfta ar vi tar mannen i stedet for ballen. Da blir det mange røde kort :p:cool::cool::p!
PS. Ja det er F-B egen rett til å trykke sin egen søppel i denne saken, og den retten vil jeg forsvare!!!
:p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Den største feilen til BD var tidspunktet!!
Ingen hadde giddet å la seg provosere av BD hvis han hadde tatt opp dette etter at ffk hadde berget plassen til høsten!! Så derfor er det tydlig at BD har valgt tidspunktet med omhu, for å gjøre mest mulig skade...
Stadion på FMV!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914