Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg kaller dette sykt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 aug 04, 22:08
LSK mot molde 1-1 og flaks at molde ikke tok 3 poenger. går jo ikke ann å stole på topp laga. LSK skal være så bra. døm bør da banke molde ner i søla, men nei da..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 23 aug 04, 22:13
Passet ikke så veldig bra for oss dette her, i alle fall bra at Molde ikke vant. Mulig at den scoringen ikke skulle vært dømt bort ... Begynner vi å få dommeravgjørelsene på vår side nå kanskje ?

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 aug 04, 22:18
Endret: 23 aug 04, 22:19
det håper jeg, men ennå en gang sier jeg: LSK HVORDAN ER DET MULIG Å GJØRE NOE SLIKT.. LSK HJEMME SKAL JO VÆRE SÅ BRA. Dem tok jo RBK ut av cupen, men klarte ikke å slå molde. RÆVA lsk :mad:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 aug 04, 23:18
Endret: 23 aug 04, 23:19
Noen bør kanskje poengtere at Tippeligaen er svært jevn og Molde kan utmerket godt slå LSK både borte og hjemme. Finner dette langt fra "sykt", selv om jeg hadde trodd LSK ville dra i land en knepen seier.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 23 aug 04, 23:29
Vel,det skal være så å si umulig å slå LSK borte...Lettere å spille mot RBK borte å vinne enn LSK...

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 24 aug 04, 15:54
Alle bunnlaga vil kapre poeng i en del kamper fremover, spiller jo med kniven på strupen. Så lenge vi kaprer 3, og våre utfordrere bare klarer å ta et, synes jeg vi skal være veldig fornøyd. Vi tar jo innpå.

Snekka gjør 5....elva gjør 2. Vi vinner med 3, og det klarer seg det!!

Macka fra start!

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 24 aug 04, 17:23
Vi har allerede møtt de de lagene som sies å være de tøffeste;
Rosenborg, Vålerenga, Lillestrøm, Odd (selv om de viser svakhet nå så var de faktisk medaljekandidat før i år..). Vet at vi har ett par tøffe lag igjen. Men poenget mitt er at vi sitter igjen med lag som
Sogndal, Hamkam, Stabæk, Lyn og Viking. Dette er iallefall kamper vi kan ta 3 poeng i. Med 15 poeng der + de 15 vi har... Dette går!!!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 24 aug 04, 21:52
Enig... Det at ett lag som Molde (som vi har full score mot) klarer å kapre ett poeng borte mot LSK viser virkelig at vi absolutt har mulighet til å vinne mot samtlige lag vi har igjen!

Dette går veien ja!!
:D

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914