Steinar eller Alexander??
Samtidig synes jeg han kommuniserer dårlig med stopperne. Flere ganger ljomet det "keeeeeeeper" over stadion og allikevel feier Bora ballen avgårde. Blir litt komisk...
Men feberredningene hans var det klasse over...
---------------------------
Stadion på FMV!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Er glad for at jeg ikke bestemmer det.
Fredd
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Dersom KTE har litt av vettet i behold, så holder han Sørlie på benken til frosten tar ham... Jeg vil se Alexander LH i mål...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Derfor bør FFK etter min mening jobba det de kan for å sikre seg A.L.H for framtida.NÅ.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Steinar Sørlie............................SKAL SITTE PÅ BENKEN!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Holters
Burde vi ikke tenke på at Alexander er RBK-spiller igjen etter sesongen...?
Syns ikke det jeg... Det virker som om du tenker litt mer langsiktig, Holters, og det er egentlig ikke noe i veien med det, men slik situasjonen er nå mener jeg det kun er EN ting man bør tenke på; å BERGE PLASSEN. Dette, ene, kortsiktig målet, bør ha øverste prioritet nå. Hvorvidt det innebærer å bruke Sørlie eller Lund Hansen, får Eggen vurdere (Personlig mener jeg Lund Hansen) så for heller tiden vise om vi har tre, to en eller ingen keepere som ønsker å fortsette neste sesong...
Tror det evt er lettere å skaffe et par nye keepere enn å rykke opp fra 1. divisjon.
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Opprinnelig postet av Holters
Burde vi ikke tenke på at Alexander er RBK-spiller igjen etter sesongen...?
Jo, det burde vi... og kjøpe ham!!! :) Rbk har vel 2 bra keepere?? Hvor lenge har han igjen av kontrakta i Rbk?
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
hjørnet forever
Snæbbuss-aristokrat #16
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 24 aug 04, 09:09
Endret: 24 aug 04, 09:10
Blir for dumt om Steinar kommer rett inn etter skade, når Alex har stått så bra som han har gjort.
Stå på Gutten min :ffk:
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Alex har vært med på de to siste 3 poengene, mot Enga kollapsa alle, og RBK kampen må ha få lov til å spille med nerver (tippeliga debut mot sitt eget lag....).
At det er kommunikasjonssvikt med Bora når ALex roper keeper og bora tar ballen allikevel er kanskje ikke alex sin feil?
Opprinnelig postet av Hubro7
At det er kommunikasjonssvikt med Bora når ALex roper keeper og bora tar ballen allikevel er kanskje ikke alex sin feil?
...Alex burde skjønne at det heter "målvagt" på dansk ;)
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914