FFK er "snilleste tippeligalag"
Bare Brann som er snillere enn oss jo. Håper det blir endring på det utover høsten, og at gutta trøkker til skikkelig.
http://fotball.vg.no/bors/kortprlag.php?sesong_id=24
http://fotball.vg.no/bors/kortprlag.php?sesong_id=24
At vi ikke får mye gule og røde kort er noe vi skal være stolte av.
Det går an å "tråkke" til uten å få kort. Se bare på Risholt. Sjeldent stygge taklinger på han, men ingen skal ikke si at han ikke "trøkkær tel".
Ellers må jeg si jeg synes det er mye "tjuvtriks" i tippeligaen. Masse dytting, interference, holding i trøyer og albuer og armer på feil steder. Og så lenge dommere tillater svineriet blir aldri norsk fotball noe bedre.
Se på Ringberg, og hvordan han blir dømt for/mot... Merkelig at det skal være så vanskelig å bedømme store spillere...
Det går an å "tråkke" til uten å få kort. Se bare på Risholt. Sjeldent stygge taklinger på han, men ingen skal ikke si at han ikke "trøkkær tel".
Ellers må jeg si jeg synes det er mye "tjuvtriks" i tippeligaen. Masse dytting, interference, holding i trøyer og albuer og armer på feil steder. Og så lenge dommere tillater svineriet blir aldri norsk fotball noe bedre.
Se på Ringberg, og hvordan han blir dømt for/mot... Merkelig at det skal være så vanskelig å bedømme store spillere...
Tror nok både Stabæk og Tromsø regnes som snillere også, i og med at de ikke har noen røde kort...og bare ett gult mer.
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Det laget i serien med færest kort kan vel bli kvalifisert til intertoto cupen eller noe tror jeg.
Dette kan gi uefacup plass eller noe?
Kan noen se om dette kan stemme.
Dette kan gi uefacup plass eller noe?
Kan noen se om dette kan stemme.
Går på UEFA`s Fair Play rangering, vet ikke stort mer enn det...
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914