Dette skriver dem om Undesøkelsen av Raio
Helseopplysninger som fremkommer på denne siden er gitt med samtykke av spilleren selv.
22.08.: Tøff debut
Raio Piiroja fikk en tøff start. FFK´s nye midtstopper storspilte i innledningen mot Odd. Fast bestemt på å vise seg frem for hjemmepublikumet tok han kommandoen i midtforsvaret. Dessverre for Raio så fikk han et spark som traff et muskelfeste ved venstre hoftekam. Dette gjorde det helt umulig å fortsette å løpe. Et bytte var uunngåelig.
Undesøkelse viste at Raio fikk en bøtdelsskade som medførte noe blødning i muskelen. Dette er ingen farlig skade, men det vil ta noen dager før Raio er i full trening. -Men tross alt, -seier i debuten
22.08.: Tøff debut
Raio Piiroja fikk en tøff start. FFK´s nye midtstopper storspilte i innledningen mot Odd. Fast bestemt på å vise seg frem for hjemmepublikumet tok han kommandoen i midtforsvaret. Dessverre for Raio så fikk han et spark som traff et muskelfeste ved venstre hoftekam. Dette gjorde det helt umulig å fortsette å løpe. Et bytte var uunngåelig.
Undesøkelse viste at Raio fikk en bøtdelsskade som medførte noe blødning i muskelen. Dette er ingen farlig skade, men det vil ta noen dager før Raio er i full trening. -Men tross alt, -seier i debuten
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Da er han tilbake mot Sogndal, heldigvis...
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914