Riksavisjournalistene på bærtur!
At det er mulig!! Leste på dagbladet.no at FFK ble rundspilt i halvannen omgang... Det stemmer jo aboslutt ikke....!! Enig i at ODD var beste den første halvtimen men etter det var FFK best!!!! Er det sann at riksavisjournalistene kan skrive hva de vil.... for meg så virker det som om nesten alle avisene er i mot FFK... Noen som er enig??? De må vel kunne unne vårs denne seiern......
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:Dagbladet
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:Dagbladet
---------------------------
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Opprinnelig postet av Culemart
Enig i at ODD var beste den første halvtimen men etter det var FFK best!!!!
Kan nok ikke si meg helt enig med deg i det. Etter at Risholt satt straffen i første omgang så overkjørte Odd oss mot slutten av omgangen. Det presset som var mot FFK sitt mål mot slutten av annen omgang er noe av det verste jeg har sett i år. Det er helt utrolig at vi ikke fikk noen mål i mot oss der.
I annen omgang så synes jeg heller ikke at vi startet spesielt godt. Det var først etter 2-0 det begynte å løsne. Så jeg synes faktisk ikke at den som har skrevet artikkelen i Dagbladet er helt på jordet.
Jeg var på kampen og sier meg enig i maydan. FFK ble presset, men deilig og se at vi sto i mot presset. leste på odd sin side der dem sier at dommeren hadde blitt betalt for å dømme vår vei. :D Enelig går det vår vei. vi skulle så gjenre hatt mer slike avgjørleser, men det kommer nå. Til søndag står sogndal for tur og 3 poeng der hadde vært deilig. :ffk::ffk::ffk::ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Det blir hvertfall utrolig viktig å ikke tape den kampen mot Sogndal, gjør vi det så blir det tungt ! Vinner vi(noe vi gjør) så har jeg trua på at vi kan klatre over kvallikplassen etterhvert også!
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Odd presset på hardt i første omgang. Men, de kom ikke til så veldig mange store sjanser, det må vi få med. FFK forsvaret lå kompakt og det kom mange innlegg, dødballer og cornere fra sidene. Heldigvis var Bora konge i lufta, Raio like god når han spilte, og Peters kom inn og storspilte nok en gang.
Ære være plankebyen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914