Hva skjedde med Piraya ??
Skada etter 20 minutter? alvorlig ? :eek:
Det sa de i alle fall på radioen under kamp.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Håper det ikke var en alvorlig skade. :confused:
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Trodde ikke du skulle legge in inlegg føre mandag jeg. du svarte jo slikt da spørsmålet om har fu troa kom opp. du svarte da at jeg venter til mandag. tror det gikk bra med Piiroja jeg. var nok bare at han ble tråkka på. dem byttet han nok ut for å unngå værre skade..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Dette er hva jeg hørte....:ffk:
Trallalla........
Opprinnelig postet av keiko
Til Costanza
Trodde ikke du skulle legge in inlegg føre mandag jeg. du svarte jo slikt da spørsmålet om har fu troa kom opp. du svarte da at jeg venter til mandag.
Kan du slutte å henge deg opp i andre debattanter hele tiden? Vi skal diskutere sak - ikke person. Selv om folk ikke er i konstant rus av naivitet, så betyr det ikke at man er mindre supporter for det. La oss slippe den destruktive "hvem er best"-praten nå igjen.
For øvrig sa Costanza "spør meg på mandag" som svar på om han fortsatt hadde trua...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ære være plankebyen!
er veldig lei for å si det, men slike ting for meg til å spy. det er viktig å ha troa før kampen. hvorfor mandag. tap,seier eller uavgjort skal en allti ha trua mener jeg. JEG ER IKKE UTE ETTER HVEM SOM ER MER PATRIOT EN ANDRE.
I gode og onde dager synger han om i sangen :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Det er ikke rart man blir litt skeptisk etter kampen mot VIF heller akkurat ;-) :ffk::fkk::ffk:
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Så han og bora+alex skal være nettgjester hos boligavisa på Fredag, artig... :D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914