Husk meg
Brukernavn
Passord

Så TV2 journalisten kampen tro??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04

Lagt til: 22 aug 04, 20:54
Sakset fra TV2 Live! :

90
Slutt: Fredrikstad fikk to tvilsomme straffer og kampen hadde kanskje sett annerledes ut hadde det ikke vært for det, men Fredrikstad vinner fortjent.

Skjønner ikke hva som var så tvilsomt med de to straffene?!?

:ffk::ffk:

---------------------------

Supporter, faktisk :)

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 22 aug 04, 21:09
Nr2 var litt tvilsom, West var i ubalanse, han er ikke akkurat noe kraftplugg, er ikke første gangen jeg ser han tryne på den måten, men det driter jeg i...

Vi vant 3-0. :D:D:D:D:D:D:D:D

På tide dommer`n var på vår side, nå snur det! :rolleyes: :D :ffk:

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04

Lagt til: 22 aug 04, 21:11
Selv om jeg holder med FFK, vil jeg være så ærlig å mene at begge straffene faktisk var tvilsomme. Likevel, ENDELIG går tvilsomme dommeravgjørelser i vår favør!
:ffk:

En annen ting: Ikke for å være negativ, men synes det er betenkelig at FFK trenger et mål før spillerne begynner å løpe. Første omgang var sørgelig tafatt.

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 22 aug 04, 21:13
syns den første var helt klar. den andre for såvidt grei også..Klønete av Odd forsvarer

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 22 aug 04, 21:19
Den første var klar. Den andre kan diskuteres.

Du har helt rett bjorn: endelig er dommern på vår side! :ffk:

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 22 aug 04, 21:44
Enig i at den første var klar. Selv synes jeg at den andre var feilaktig idømt.... NØYE!? Endelig vår tur...

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 22 aug 04, 22:44

Nr 1 var helt grei. Nr 2 kan diskuteres men vi har hatt mange sitoasjoner som dette mot oss før så det er helt greit. (Helland i Bergen) Dommeren er ikke konsekvent i denne situsjonen i dag. Hvis han mener det er straffe er det rødt kort. Hvis ikke må han la spillet gå.

Fredd

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 22 aug 04, 22:54
West er så langt ute til høyre at det ikke skal være rødt kort, han er ikke i opplagt scoringsposisjon når han felles...som jo regelen sier han må være dersom kortet skal være rødt.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 aug 04, 23:00
Enig med Planken her. Straffen er for øvrig korrekt ettersom Deila dytter West akkurat nok til at han kommer i ubalanse og faller. Det skal ikke mye til i den farta, men Deila er helt tydelig litt ute med armen. Dommeren var dårlig plassert og så det ikke, men assistentdommeren grep heldigvis inn.

Ble litt forundret der og da at det ikke ble noe kort. Forventet egentlig rødt når han først gav straffe, minst gult... Men etter å ha sett situasjonen på tv, så er det tydelig at West kommer ganske skrått til høyre, det er dermed ikke snakk om noen klar, opplagt scoringsposisjon, derfor har han også rett til å ikke dele ut kort.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914