Laget som skal slå Odd
Aleksander Lund Hansen – Pål André Czwartek, Bora Zivkovic, Raio Piirjoa, Vebjørn Hagen – Dagfinn Enerly, Roger Risholt, Simen Brenne, Håkan Söderstjerna – Markus Ringberg, Brian West
Det betyr altså at Barret er ute med skade og Hagen tar plassen hans. Momo og Røn er også ute med skader.
På benken sitter Lasse Staw, Roger Helland, Tero Koskela, Christian Petersen, Bjørnar Johannessen, Stian Johnsen og Dag Frode Hornseth.
Mange hadde vel kanskje håpet å se Gherland MacDonald på benken denne kampen ettersom det er plass til 1 spiller til utenfor EU - i og med at Barret er ute...
Legger til at dette ikke er offisielt, men hva Fredriksstad Blad erfarer...
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Hva om vi ligger under med 1-2 mål i denne skjebnekampen,
...vi har da ingenting å tape lenger ?
En særdeles merkelig prioritering i mine øyne,
...vel og merke hvis Gherland er "fit for fight".
Men tar, som Costanza nevner, forbehold om at dette foreløpig er uoffisielt.
FFK and Wisla Krakow forever...
Synd at vi ikke finner en bedre løsning på venstre-back-problemet heller :-)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
FFK til Royal League
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Når det gjelder venste-back-problemet vårt viste jo Hagen allerded forrige sesong i 1. divisjon at han ikke holder mål.
håpløst å sette hagen inn isteden for å bruke bjørnar. ellers er jeg valdig enig med startoppstillinga. risholt og brenne utfyller hverandre bra sentralt syns jeg. hvis risholt gidder å jobbe tar han for seg ballvinnerrollen mens brenne tar for seg det fikse. begge leser spillet veldig bra også og styrer skuta til seier.
med ffk til champions league!
Når det gjelder prioriteringer, synes jeg vel kanskje at en spiller som f.eks Risholt kunne hatt godt av å starte på benken i en kamp, muligens til fordel for Peters, som etter min mening gjorde en meget god figur mot TIL.
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
la oss håpe vi vinner venstresiden, men da er vi avhenging av at også Søderstjerna tar ansvar defensivt.
det er helt riktig djpete. ser altfor ofte at både enerly og söder henger igjen i angrep. vi må jobbe for hverandre!
med ffk til champions league!
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av keiko
Mac Donald er for ung ennå.
Er du god nok,
...så er du gammel nok !
Har du hørt om W.Rooney og M.Owen før, keiko ?
FFK and Wisla Krakow forever...
Ifil har vært helt konge i de to kampene, spesielt med tanke på at han spilte mot Kewell/Riise og Robert/Bernard, to av de aller beste venstresidene i Premier League, bare slått av Spurs` Atouba/Edman :cool:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av keiko
Mac Donald er for ung ennå.
Åja?? hva med Lasse Staw da??? han er jo bare 16 år.... Hvis Lund Hansen blir skadet må vi sette inn Staw, men Mac Donald må vi ikke sette inn..... Nei, la gutten få en sjans.... Kan umulig gjøre det så veldig mye dårligere enn det de andre spillerene har vis hittil i sesongen....
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Blandt annet avgjorde han kampen mot Arsenal. Når vi i tilegg sammenligner kvaliteten på norsk tippelige med premier league blir det helt sprøtt å si at Mac Donald er for ung
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914