Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget som skal slå Odd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 aug 04, 00:06
Endret: 22 aug 04, 00:07
I følge f-b.no blir dette startoppstillingen mot Odd:

Aleksander Lund Hansen – Pål André Czwartek, Bora Zivkovic, Raio Piirjoa, Vebjørn Hagen – Dagfinn Enerly, Roger Risholt, Simen Brenne, Håkan Söderstjerna – Markus Ringberg, Brian West

Det betyr altså at Barret er ute med skade og Hagen tar plassen hans. Momo og Røn er også ute med skader.

På benken sitter Lasse Staw, Roger Helland, Tero Koskela, Christian Petersen, Bjørnar Johannessen, Stian Johnsen og Dag Frode Hornseth.

Mange hadde vel kanskje håpet å se Gherland MacDonald på benken denne kampen ettersom det er plass til 1 spiller til utenfor EU - i og med at Barret er ute...

Legger til at dette ikke er offisielt, men hva Fredriksstad Blad erfarer...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 22 aug 04, 01:00
Hadde vært helt konge med Gherland på benken...når det gjelder skaden til Røn går jeg ut ifra at det er strekken han pådro seg på onsdag mot Kolbotn, han fikk den ganske tidlig i den matchen...synd, for han er på vei mot formen.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 22 aug 04, 01:07
Endret: 22 aug 04, 01:11
Hvis Wade er ute med skade, så synes jeg det er merkelig at Gherland ikke får en plass på benken.

Hva om vi ligger under med 1-2 mål i denne skjebnekampen,
...vi har da ingenting å tape lenger ?

En særdeles merkelig prioritering i mine øyne,
...vel og merke hvis Gherland er "fit for fight".

Men tar, som Costanza nevner, forbehold om at dette foreløpig er uoffisielt.

FFK and Wisla Krakow forever...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 22 aug 04, 01:16
Endret: 22 aug 04, 01:16
Håpløst å ikke ha Mac Donald på benken en gang. Hvilke andre jokere har vi egentlig?

Synd at vi ikke finner en bedre løsning på venstre-back-problemet heller :-)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 aug 04, 08:12
Mac Donald er for ung ennå. eggen sa det for en stund siden at dem heller kom med neste år.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til: 22 aug 04, 10:43
Ahh. *oppgitt* Har ikke Eggen forstått at Bjørnar er mye bedre enn Hagen enda? Bjørnar inn for Hagen, så slår vi Odd. :ffk:

FFK til Royal League

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 22 aug 04, 11:23
Endret: 22 aug 04, 11:25
Har han ikke forstått at hele laget er bedre enn han på den plassen der?:confused:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Erikk

Landslagsspiller

Lagt til: 22 aug 04, 12:53
Når det gjelder Mac Donald kan han umulig være for ung til å komme inn de siste 15-25 minuttene av kampen for å spille mot et slitent Odd-forsvar.

Når det gjelder venste-back-problemet vårt viste jo Hagen allerded forrige sesong i 1. divisjon at han ikke holder mål.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 22 aug 04, 13:18
ja hvilke jokere har vi på benken egentlig? dette hadde vært en veldig god sjangse til å bruke mcd. det hadde vært en joker med stor j det.

håpløst å sette hagen inn isteden for å bruke bjørnar. ellers er jeg valdig enig med startoppstillinga. risholt og brenne utfyller hverandre bra sentralt syns jeg. hvis risholt gidder å jobbe tar han for seg ballvinnerrollen mens brenne tar for seg det fikse. begge leser spillet veldig bra også og styrer skuta til seier.

med ffk til champions league!

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 22 aug 04, 13:19
Hagen har vel mest sannsynlig hørt det mange nok ganger...at han ikke er god nok mener jeg. Hagen mot Hoff blir en tøff og viktig batalje i kampen, la oss håpe vi vinner venstresiden, men da er vi avhenging av at også Søderstjerna tar ansvar defensivt.
Når det gjelder prioriteringer, synes jeg vel kanskje at en spiller som f.eks Risholt kunne hatt godt av å starte på benken i en kamp, muligens til fordel for Peters, som etter min mening gjorde en meget god figur mot TIL.

Macka fra start!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 22 aug 04, 13:33
Opprinnelig postet av djpete
la oss håpe vi vinner venstresiden, men da er vi avhenging av at også Søderstjerna tar ansvar defensivt.

det er helt riktig djpete. ser altfor ofte at både enerly og söder henger igjen i angrep. vi må jobbe for hverandre!

med ffk til champions league!

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 22 aug 04, 13:37
Vi får støtte Hagen så godt vi kan. Synes han har gjort det greit de siste kampene han har fått muligheten. Bjørnar er jo ingen venstreback.

Ære være plankebyen!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 22 aug 04, 14:31
Endret: 22 aug 04, 15:21
Opprinnelig postet av keiko
Mac Donald er for ung ennå.

Er du god nok,
...så er du gammel nok !

Har du hørt om W.Rooney og M.Owen før, keiko ?

FFK and Wisla Krakow forever...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 22 aug 04, 14:38
Kan minne om at Englands beste klubb, Tottenham, har startet med en 17 år gammel spiller på høyreback de to første kampene i år, riktig nok mot mindre lag som Liverpool og Newcastle. Men det viser at det er lov å la de unge slippe til. Og 17 år gamle Ifil gjorde det svært godt spesielt mot Newcastle.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 22 aug 04, 15:02
Heey...Costanza er også en Spurs-mann som megselv!

Ifil har vært helt konge i de to kampene, spesielt med tanke på at han spilte mot Kewell/Riise og Robert/Bernard, to av de aller beste venstresidene i Premier League, bare slått av Spurs` Atouba/Edman :cool:

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 22 aug 04, 15:04
Francesc Fabregas på Arsenal er født 4.5, 1987... Han spilte hele kampen mot Everton og fikk 6 på VG-børsen.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 22 aug 04, 15:05
Opprinnelig postet av keiko
Mac Donald er for ung ennå.

Åja?? hva med Lasse Staw da??? han er jo bare 16 år.... Hvis Lund Hansen blir skadet må vi sette inn Staw, men Mac Donald må vi ikke sette inn..... Nei, la gutten få en sjans.... Kan umulig gjøre det så veldig mye dårligere enn det de andre spillerene har vis hittil i sesongen....

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no

Erikk

Landslagsspiller

Lagt til: 22 aug 04, 15:10
I Everton fikk Rooney sjangsen for 2 år siden. Han kom inn i slutten av kampene og gjorde en svært god figur.

Blandt annet avgjorde han kampen mot Arsenal. Når vi i tilegg sammenligner kvaliteten på norsk tippelige med premier league blir det helt sprøtt å si at Mac Donald er for ung

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 22 aug 04, 15:17
MacDonald er vel også noenlunde på samme alder med Daniel Fredheim Holm. Kan ikke akkurat si at han har gjort seg bort i Tippeligaen...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914