Pressekonferanssen til Forsberg..
Hvorfor? Latterlig! Takke faen for at FFK har blitt for stort for deg......
Synes det var et ærlig forsøk på å prøve å rydde opp i situasjonen...
Det som savnes er en sånn Morgan Andersen type som fronter alt utad. Her er det bare en masse kokker, og ditto mye søl. Leste at ffk planlegger å ansette en direktør...
Det som savnes er en sånn Morgan Andersen type som fronter alt utad. Her er det bare en masse kokker, og ditto mye søl. Leste at ffk planlegger å ansette en direktør...
---------------------------
Stadion på FMV!
hehe...
En Morgan Andersen type er noe ingen trenger, herregud..... Fyren er en katastrofe!
En Morgan Andersen type er noe ingen trenger, herregud..... Fyren er en katastrofe!
Regnet vel med at noen så et poeng i det. Allikevel fronter han klubben utad... og det trenger vi også, dog ikke Morgan Andersen....
Stadion på FMV!
er absolutt enig i at ffk trenger en direktør! viktig med en på toppen, som kan skjære igjennom, når det er eventuelle uoverenstemmelser! fint med et demokratisk styre, men når ting "låser" seg, er det viktig med en person som har det siste ordet! ikke bra med for mange kokker!
hvem den direktøren skal være har jeg ingen formening om, men han trenger ikke nødvendigvis ha sin bakgrunn i idretten!!
håper det blir ro i klubben nå, og at alle drar samme vei!
hvem den direktøren skal være har jeg ingen formening om, men han trenger ikke nødvendigvis ha sin bakgrunn i idretten!!
håper det blir ro i klubben nå, og at alle drar samme vei!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Bedreviter:
Tror ikke det er dumt at Henning forsberg ønsker en pressekonferanse.
-----
Henning er lojal mot klubben selvom han har en bestemt mening om hvor stadion skal ligge. Jeg har stor respekt for han i denne saken, selvom jeg ønsker at FFK bygger på FMV.
Jeg vil minne om at han reddet FFK tidlig på 1990-tallet. TAKK HENNING!
Jeg er overbevist om at han vil jobber for de vedtak klubben gjør i tiden fremover også.
Tror ikke det er dumt at Henning forsberg ønsker en pressekonferanse.
-----
Henning er lojal mot klubben selvom han har en bestemt mening om hvor stadion skal ligge. Jeg har stor respekt for han i denne saken, selvom jeg ønsker at FFK bygger på FMV.
Jeg vil minne om at han reddet FFK tidlig på 1990-tallet. TAKK HENNING!
Jeg er overbevist om at han vil jobber for de vedtak klubben gjør i tiden fremover også.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914