Er det bare meg?
Eller har vi hørt det før? Risholt sier i dagens Fb at han lover at spillerene skal gi 110% i kampen mot Odd.
Det er helt greit det, men skulle det egentlig bare mangle? Hver kamp er kampen om eksistens i TL. Hvis man da må love å gi 110, da skjønner jeg ingenting. Hva synes dere?
:ffk::ffk::ffk:
Det er helt greit det, men skulle det egentlig bare mangle? Hver kamp er kampen om eksistens i TL. Hvis man da må love å gi 110, da skjønner jeg ingenting. Hva synes dere?
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
Dem gir nok alt uansett, men det har kommet en faden inne i dem etter all det oppstyret som har vært nå. :ffk::ffk::ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Nei, thomkat, det er ikke bare deg..vi har hørt det før. Men selvsagt må alle spillerne ha en innstilling på å gi 110% i hver kamp, hvis ikke er det jo bare å legge inn årene.
Tenke seg til ; "vi skal prøve å vinne mot Odd på søndag.. Vet det blir tøft, men vi skal gi minst 90% så får resultatet bli som det blir" :ffk:
Tenke seg til ; "vi skal prøve å vinne mot Odd på søndag.. Vet det blir tøft, men vi skal gi minst 90% så får resultatet bli som det blir" :ffk:
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Håper de har våknet nå!
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Vi har hørt det før ja, men alikevel tror jeg at utspillet til Høili vil tenne dem litt ekstra. Ingen spillere liker å få kritikk. Hvis dette ikke tenner de mot Odd og vi får en Vålenga reprise tror jeg toget har gått...
Fredd
Synes det er utrolig at den innstillinga er foran hver kamp.
Innstillinga er der nok før hver kamp, men alikevel så får man dette ikke ut i praksis.
Enda tydeligere enn fotball ser man betydningen av dette i ishockey.
Jeg tror alikevel når Roger nå går ut å sier at hele laget vil gå ut å yte 110 % på søndag, så betyr det at vi vil få se et FFK lag, som vil kjempe med en fandenivolsk innstilling som gir oss en ny 3 poenger.:D:ffk:
Enda tydeligere enn fotball ser man betydningen av dette i ishockey.
Jeg tror alikevel når Roger nå går ut å sier at hele laget vil gå ut å yte 110 % på søndag, så betyr det at vi vil få se et FFK lag, som vil kjempe med en fandenivolsk innstilling som gir oss en ny 3 poenger.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Så Risholt på Ullevål. Kan ikke akkurat si at han ikke ga alt. Han bommet stort sett på timingen hele tiden og leste spillet dårlig. Men, innsatsen var det ikke noe å si på. Det ble bare så lite ut av det. Synes det er rimelig kverulerende å tolke Risholts uttalelse som at de ikke har gitt alt tidligere.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Folk for vel tolke det som man vil, men poenget er at det bør være en selvfølge at de gir hue og ræva i de siste kampene.
Elleve røe og vite kællær
Stevie Wonder hadde klart å se at innsatsen ikke har vært på topp i alle kampene. De har rett og slett vært late til tider.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914