Husk meg
Brukernavn
Passord

Rapport fra dagens trening

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 18 aug 04, 16:58
Etter en tur nede på stadion i dag(akkurat kommet meg opp igjen) for å se på guttane trene fikk jeg se et tent lag full av innsats.. Det manglet jo en del spilller som Håkan,Kosso,Hagen,Bjørnar,Røn som alle skal spille dagens B kamp som forøvrig går på stadion!

Trygve Andersen(unggutten fra nord som er på prøve spill eller hva de kaller det) gjorde i mine øyne en god figur. Ligner forvekslende på Barret,både i utseende og spille stil. Liten rask spiller med god ball kontroll,fin innleggings fot og brukbar på hode.

Ellers la jeg merke til at Mcdonald var veldig sentral i treningen(forøvrig den eneste av "unggutta" som var tilstede). Og ettersom søder skal spille dagens kamp kan det kanskje virke som mcdonald er aktuell for søndagens kamp men det er bare mine spekulasjoner.. KTE var ofte bort hos MCD og korrigerte og viste han hvordan.. Spennende.

Ellers var Barret i full sving og virker uhemmet av sin skade.TRondsen og Sørlie var tilstede men i bare vanlige griller dresser og ikke trenings utstyr.

Ble imponert av Keeper Lund sine ferdigheter.. Gjorde mange fine Redninger..
Virker som laget holder fokus selv om det er storm på havet og betryggede og se at det er innsats og tæl på trening..

:DHarry Hansen var forøvrig like blid..

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 18 aug 04, 18:07
Takk for rapporten. Setter pris på sånt :)

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04

Lagt til: 18 aug 04, 19:03
Førøvrig så leder FFk 2 4-0 over Kolboten etter første omgang. Mål av Håkan, 2xkenneth?(junior),og hornseth klarte å sette ballen i mål for en gangs skyld etter 3 førsøk. De andre skuddene til hornseth gikk som vanlig over.

Røn ble skadet etter 20min og måtte gå av banen..

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04

Lagt til: 18 aug 04, 19:19
Håper det går bra på søndag, og at MacDonald får prøve seg.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 18 aug 04, 20:06
Takk for god rapport Joko, gjør det gjerne igjen. Ikke alle har mulighet til å følge guttane hele tiden!

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 18 aug 04, 20:54
Hvis MacDonald skal få prøve seg, hvem vil du da ta ut : Barrett eller West ?

Hvis Barrett er frisk så er det vel uaktuelt å ta ut han, og West er vel også ganske bankers i førsteoppstillingen.

Er ikke McDonald best på midten, eller kan han spille spiss ?

Kan være en mulighet å ta ut West en stund ut i 2 omgang, men da må vi omrokkere og muligens flytte Brenne opp som spiss om vi skal fortsette med 2 spisser ?

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 18 aug 04, 21:20
Endret: 18 aug 04, 21:21
Opprinnelig postet av Anduril

Kan være en mulighet å ta ut West en stund ut i 2 omgang, men da må vi omrokkere og muligens flytte Brenne opp som spiss om vi skal fortsette med 2 spisser ?

Men Anduril:

Gjelder ikke den kvota for hele troppen?

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 18 aug 04, 21:43
Kvota gjelder troppen ja, ikke de på banen...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 18 aug 04, 23:07
Æsj ... Det glemte jeg. Da blir det enda vanskligere å få han med. Eneste muligheten da tror jeg er at en av de to andre er skadet.

Eller vi kan si en stund ut i annen omgang at West spilte så dårlig at han spilte seg ut av troppen, og på utrolig kort varsel kaller inn McDonald :D

Kunne jo hende at vi traff et nek av en dommer som gikk på det trikset der. Når jeg tenker over de dommerne vi har så tror jeg det er svært sannsynlig at de går på det faktisk !!

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 19 aug 04, 14:02
kan vi ikke bare spille med mcd og føre opp hornseth på dommerkortet da

med ffk til champions league!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 aug 04, 14:18
Endret: 19 aug 04, 14:19
Du har spilt eller spiller fotball på et lavere nivå forstår jeg... Ikke helt uvanlig at man jukser litt med dommerkortet der :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914