beste innlegg noen sinne!
En eller annen type, har starta underskriftskampanje på forumet til F-B hvor han skal finne ut hvor mange som vil ha tilbake Lars-Petter... Vet at dette innlegge jeg har skrevet ikke har noen mening heller, men måtte bare vise det her fram!:D
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Jeg var uenig i å kvitte oss med Hansen for så å kjøpe Hornseth.
Tror imidlertid ikke Hansen kan bli noen redningsmann for oss nå. Rykker vi ned kan sikkert Hansen gjøre det bra i 1. divisjon
Tror imidlertid ikke Hansen kan bli noen redningsmann for oss nå. Rykker vi ned kan sikkert Hansen gjøre det bra i 1. divisjon
Ja for all del, hiv ut Ringberg og hent tilbake en som på langt nær er like god...
Kanskje vi skulle la Risholt spille uten sko og, så er vi helt sikre...
Kanskje vi skulle la Risholt spille uten sko og, så er vi helt sikre...
Vel, hvis dette er det beste innlegget hos f-b noensinne, så sier det vel mer om nivået?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
helt utrolig! intet ondt sagt om lp, men de fleste er vel klar over at han ikke en gang hold 1 div nivå!!
det ironiske er at mange av de som forlanger lp tilbake, er de samme som kritiserer eggen for kun å kjøpe middelmådige spillere!! :ffk:
det ironiske er at mange av de som forlanger lp tilbake, er de samme som kritiserer eggen for kun å kjøpe middelmådige spillere!! :ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Vi skal vel ikke skape oss flere problemer? La LPH være der han er, hvis vi noen gang skulle havne i 2 div igjen (Gud forby) kan vi ringe ham.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Har fulgt med på noen innlegg på F-B i det siste, og det er utrolig mange som påstår at Lars-Petter er løsningen for FFK. Er det mulig?
Forresten Holters og Costanza, når jeg ser hvor mange dårlige forumer det finnes på supporterklubbsider, blir jeg imponert hvor bra dette forumet er. Det her er vel det beste i Norge?
Forresten Holters og Costanza, når jeg ser hvor mange dårlige forumer det finnes på supporterklubbsider, blir jeg imponert hvor bra dette forumet er. Det her er vel det beste i Norge?
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ikke sjangs i livet for at lph er god nok for tippeliga.. God andre div spiller betyr ikke god tl spiller.. Helt ordinær spiller som aldrig kommer lenger opp i tabell systemet. Hna har jo fått prøve seg men var ikke god nok. Punktum.. Ikke at Hornseth er noe bedre men..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914