Det er dårlig nytt for Sogndal
Jeg bør vel være varsom med å si at dette passer oss når vi skal møte dem. :ffk::ffk::ffk:
Terje Skjeldestad mister resten av sesongen
Terje Skjeldestad mister resten av sesongen
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Dette svekker Sogndal som må bankes, alternativet er 1.div.
...ja , hvis vi kommer fram i nærheten av mål ja....håper vi er veldig skuddvillige da, mot en forhåpentligvis u-ruttinert reserve.
Jeg savner skuddvillighet hos våre, skal som regel drible litt først.
Jeg har troen på at det blir 6p de to neste kampene.:ffk::ffk::ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av Brukernavn
Enig, jeg savner i det hele tatt folk som KAN skyte -> Ringberg er jo helt harmløs for tiden, og det aller meste ender med lumper. Midtbanen kan jo heller ikke skyte (under kamp vel og merke), og det blir altfor sjeldent avløsnet et langskudd. Brenne har hatt et par "lykketreff" i år, men ellers er det få langskudd.
Jeg sa før Molde-kampen at FFK måtte ta 9 poeng på de neste fire kampene. Kampen mot Vålerenga var den jeg regnet som tap, så nå har de å vinne de neste to kampene. ;)
Molde på sin side trodde og tror jeg fortsatt bare skal få 3 poeng i samme tidsrom.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914