Husk meg
Brukernavn
Passord

Om å ikke nevne navn på enkeltspillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 17 aug 04, 09:29
Vi ser til stadighet at enkelte av våre spillere ikke yter maks innsats på banen. Enkelte yter knapt nok halvparten av hva som kan forventes. Likevel er kritikken mot disse spillerene helt fraværende i dette forumet, noe som gjøre forumet til tannløst og litt uinteressant.

Jeg er enig i prinsippet om at man ikke skal mobbe enkeltspillere på grunn av feil og tabber de gjør, men når de ikke jobber og ikke er villige til å blø for drakta blir det noe annet. Dessuten finnes det en mellomting mellom ufin mobbing og saklig kritikk.

---------------------------

La oss selge hele laget!!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 17 aug 04, 09:39
Det er forskjell på mobbing og kritikk. Kritikk er spesifikk, mobbing er uspesifikk, vedvarende og tankeløs.

Jeg synes ellers at folk er flinke til å bruke spillerenes navn, jeg. Kan de motta lønn fra FFK kan de høre at de har gjort en dårlig jobb også. Akkurat som alle oss andre i fast jobb.

Det er vel ingen her som kvier seg for å nevne en spiller ved navn hvis han har gjort en dårlig jobb?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 17 aug 04, 09:59
til carlsberg
Hvordan evaluerer du om spillerene yter halvparten av det som forventes? Om så var, så fortjener vel det kritikk. Men fra hvem? Hva vil DU oppnå med å kritisere?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 17 aug 04, 10:17
Supportere må kunne kritisere spillere som ikke viser de rett holdningene. For eksempel burde Jørgen P fått høre det da han i forbindelse med overgangen til Kvikk uttalte til FB at det ikke var inspirerende å spille for 2. laget til FFK. Med andre ord syns han ikke det er verdt å kjempe om en plass på laget, hvis han ikke får lov til å være 1. valget. Hva slags holdning er det for en så ung spiller?

Med kritikk oppnår man antagelig ingen verdens ting overfor spillerne, siden de sikkert ikke leser dette, men vi får luftet våre frustrasjoner.

La oss selge hele laget!!

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 17 aug 04, 10:34
Opprinnelig postet av Carlsberg
Vi ser til stadighet at enkelte av våre spillere ikke yter maks innsats på banen. Enkelte yter knapt nok halvparten av hva som kan forventes. Likevel er kritikken mot disse spillerene helt fraværende i dette forumet, noe som gjøre forumet til tannløst og litt uinteressant.

Jeg er enig i prinsippet om at man ikke skal mobbe enkeltspillere på grunn av feil og tabber de gjør, men når de ikke jobber og ikke er villige til å blø for drakta blir det noe annet. Dessuten finnes det en mellomting mellom ufin mobbing og saklig kritikk.

Spørsmålet er vel hvorfor folk ikke yter maks. Og hva som må til for å få folk til å yte 100%

Ære være plankebyen!

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04

Lagt til: 17 aug 04, 14:14
Synes kjell har et veldig godt poeng!

SJÆLÆLÆLÆLÆ

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914