Husk meg
Brukernavn
Passord

Imponerende nivå her inne....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 16 aug 04, 17:12
Må si jeg er veldig positivt overrasket over reaksjonene her inne etter utspillene til bl.a Solheim og Høili...... Folk er faktisk mye mer nyanserte her inne enn de nevnte og det er jo litt rart. Trodde det ville bli lett å henge seg på kritikken og forlange hoder på fat....... Meget bra...... Skulle vi rykke ned bør Eggen og Hansen ha tillitten til å få oss opp igjen, hvis ikke er det duket for den udugelige og inkompetente gjengen som styrte klubben på 90 tallet....

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 16 aug 04, 17:36
Som jeg sa før sesongen starta: Omtrent hele organisasjonen er på voksenopplæring i i TL fortball!

Nå har hele organisasjonen fått kjørt seg et år, og skulle vi rykke ned, tror jeg det må være et mål å holde på så mange av de som mulig!
Selv jeg, som har vært så kritisk til Harry (som følge av ferier og dårlig innkjøps-planlegging/gjennomføring), håper at Harry bli hvis det unevnlige skulle skje! Tror vel også han har fått seg dame herifra, så det er vel ikke garantert at han stikker til TIL etter sesongen?

Eggen har jeg en følelse vil bli her til neste år uansett! Han drar ikke fra noe ugjort tror jeg!
I moss var det jo samma tralten hvert år, uten utsikter til bedre tider. I Fredrikstad er det ihvertfall utsikter til storhet! :ffk:

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04

Lagt til: 16 aug 04, 18:40
Endret: 16 aug 04, 18:41
Har ikke Eggen kontrakt ut 2006? Er ihvertfall det jeg tror jeg har fått med meg. Enig i at folk her inne er flinke til å diskutere, folk behersker kunsten å skille person fra sak, og det er meget bra. Ingenting som hadde gledet meg mer enn at den samme gjengen som sitter nå hadde fått skuta på rett kjøl! Det jeg, for min egen del, ikke er interessert i, er å gi folk altfor mange sjanser når de ikke lærer av sine feil.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914