kunne dette vært noe for oss ?
Han går muligens til brann da, men er ikke han en god fotball spiller som skårer mål ? Bengt Sæternes
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Brugge ville ha 15 millioner for Sæternes, da sier det seg selv at dette ikke er noe for oss.
Opprinnelig postet av VG
følge Bergensavisen vil Sæternes koste Brann et sted mellom fire og fem millioner kroner.
Totalt urealistisk, på tide å koble inn huet her....
Nå har ikke vi 5 mill. lenger, disse er brukt opp. På spillere jeg er sikker på at hever laget. Det hadde Sæternes gjort også, men hadde vi ofret de defensive forsterkningene for ham, hadde det gått rett vest.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Her er jeg enig med deg Bardus. Heller de tre deffansive forsterkningene vi har fått i sommer, enn ett mulig S på topp
Opprinnelig postet av Funk1
Bardus
BARABUS
:mad:
Hehe :ffk:
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Brukt opp 5 mill.?? Hvor har penga gått hen, ikke til nye spillere ihvertfall. Det bør ligge mye til i FFK-systemet, hvis døm bare tør. Og 4-5 for Sæternes er billig.
Ser at andre mistenker finansielle problemer hvis vi strekker strikken mer nå, slår meg sammen med dem.
Er bedre å ha et slagkraftig lag å heie på til neste år (om enn i 1 div) enn et konkursbo som fortsetter nedover.
Er bedre å ha et slagkraftig lag å heie på til neste år (om enn i 1 div) enn et konkursbo som fortsetter nedover.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
nå harn gått til brann da.:mad:
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914