Historieløse?
Tror dere som syter og bærer dere over at en mann gjør som han vil med sine egne penger, at vi hadde vært der vi er idag uten ham?? Hans penger er ene og alene grunn til at vi fikk trener og lag som holdt mål til å rykke opp to år på rad! Nå som FFK er i tippeligaen, kommer en del tassende og vil ha sin del av kaka, noe jeg skjønner utmerket at han reagerer på.
De pengene han stilte til rådighet FØR sesongen, er penger ut av vinduet, det ser vi på tabellen. Er det rart han reagerer? De pengene som blir brukt nå, er overskudd som en følge av at tilskuerne er mer lojale mot klubben enn majoriteten av spillerne.
Ser også at mange mener FFK har et skinnende navn, hallo? Vi ligger sist på tabellen med et ganske bra budsjett, vi må få hjelp av andre klubber for å få forsterkninger osv osv. Vi VAR en toppklubb, har muligheten for å bli det igjen, hvis og bare hvis klubben drives av mennesker som vil klubbens beste. Og som selvfølgelig KAN den jobben de blir satt til å gjøre.
Hva stadion angår; Utsett hele greia til vi er etablert i toppen, se eks. Marienlyst. Hjelper ikke med fet stadion når vi spiller i 1. divisjon, sportslig suksess må prioriteres før showoff.
De pengene han stilte til rådighet FØR sesongen, er penger ut av vinduet, det ser vi på tabellen. Er det rart han reagerer? De pengene som blir brukt nå, er overskudd som en følge av at tilskuerne er mer lojale mot klubben enn majoriteten av spillerne.
Ser også at mange mener FFK har et skinnende navn, hallo? Vi ligger sist på tabellen med et ganske bra budsjett, vi må få hjelp av andre klubber for å få forsterkninger osv osv. Vi VAR en toppklubb, har muligheten for å bli det igjen, hvis og bare hvis klubben drives av mennesker som vil klubbens beste. Og som selvfølgelig KAN den jobben de blir satt til å gjøre.
Hva stadion angår; Utsett hele greia til vi er etablert i toppen, se eks. Marienlyst. Hjelper ikke med fet stadion når vi spiller i 1. divisjon, sportslig suksess må prioriteres før showoff.
---------------------------
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Selv om man har gjort meget gode ting i fortiden, så rettferdiggjør ikke det at man kan oppføre seg som man vil senere.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Greit nok det, mener heller ikke at man skal la folk gjøre som de vil grunnet økonomi, men er enig i stort sett de fleste av hans uttalelser. Men dette er mine meninger, bare sunt at folk ser forskjellig på ting, da får vi diskusjoner som kan føre fram til noe.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
DE gode ting Høiyli gjorde i år med sin såkalte gave var det flere andre som også ville, de ville gi mer men fikk ikke lov.
hadde Høyli kommet med en gave i år så hadde han latt en av de andre som ville være hovedsponsor fått plassen på drakta. Nå må det bli slutt på at han har gitt bort noe iår.
Sesongen i andre kan muligens bli sett på som delvis gave
hadde Høyli kommet med en gave i år så hadde han latt en av de andre som ville være hovedsponsor fått plassen på drakta. Nå må det bli slutt på at han har gitt bort noe iår.
Sesongen i andre kan muligens bli sett på som delvis gave
Opprinnelig postet av Costanza
Selv om man har gjort meget gode ting i fortiden, så rettferdiggjør ikke det at man kan oppføre seg som man vil senere.
Helt enig, ikke gir han en ordentlig grunn for hvorfor han trekker seg heller...jeg er overbevist at det økonomien som spiller inn, Høili taper sikkert penger på at stadion flyttes, og derfor trekker han seg...
Hvis jeg hadde hatt så mye penger som Høili hadde jeg latt FFK ta så mye de ville, bare det ikke ble noen Chelsea-stil over laget, skjønner ikke hvorfor han gidder å gjøre så mye ut av det han har gitt FFK, det er jo bare lommerusk for han likevell...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Hvem andre var det som ville trå til den gangen? Nevn dem. Og selv den største idiot skjønner at er du hovedsponsor for et lag, skal navnet ditt på drakta. Hadde han gitt bort penger uten å få noe igjen fordet hadde han vært en tosk. Likeså hvis han hadde latt noen ta så mye de ville. Hvis ikke man skal gjøre noe ut av det han har gjort for FFK, er det ikke stort du skjønner, HectorFFK.
Fremdeles folk som henger seg opp i stadion, hva skal vi med den? Kommer ikke til å være fullt på den vi har nå engang, hvis ikke noe sportslig skjer. Hittil har laget stått frem som en gjeng overbetalte tapere, husk at flere hever opp mot millionen.
Frykter at jeg blir oppfattet som utrolig negativ, men jeg synes det er helt forferdelig at så mange inkompetente folk skal styre laget i mitt hjerte. Jeg driter i hva slags formell utdannelse de enkelte har, hvor mye kompetanse de innehar, hvor statistisk de klarer å analysere en tapt kamp, hvor mange dårlige unnskyldninger de har etter de samme kampene, og at enkelte klarer å gå ut i media etter en drittkamp og gi opp. Jeg vil ha et trenerteam som kan trene et TL lag, som vet hvordan spillere som trengs, og viktigst av alt; klarer å få ut det den enkelte er god for.
Fremdeles folk som henger seg opp i stadion, hva skal vi med den? Kommer ikke til å være fullt på den vi har nå engang, hvis ikke noe sportslig skjer. Hittil har laget stått frem som en gjeng overbetalte tapere, husk at flere hever opp mot millionen.
Frykter at jeg blir oppfattet som utrolig negativ, men jeg synes det er helt forferdelig at så mange inkompetente folk skal styre laget i mitt hjerte. Jeg driter i hva slags formell utdannelse de enkelte har, hvor mye kompetanse de innehar, hvor statistisk de klarer å analysere en tapt kamp, hvor mange dårlige unnskyldninger de har etter de samme kampene, og at enkelte klarer å gå ut i media etter en drittkamp og gi opp. Jeg vil ha et trenerteam som kan trene et TL lag, som vet hvordan spillere som trengs, og viktigst av alt; klarer å få ut det den enkelte er god for.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Opprinnelig postet av Barabus
For det første får vi ikke nåværende anlegg godkjent for videre Tippeliga-spill. Vi fikk disp. kun fordi man kunne vise til reelle planer om nytt anlegg som tilfredsstiller de gjeldende kravene. Forbundet er og vil bli mye strengere på dette fremover. Det er positivt. Selv om stadion er blitt bra utbedret i år, så er den fremdeles i ALTFOR dårlig stand sammenlignet med øvrige Tippeligaklubber.
Ja, det er fare for at vi rykker ned og tilskuertallet går ned neste sesong, men man kan ikke være så korttenkt i denne prosessen. FFK har selv med nedrykk større ambisjoner enn å fare rundt i 2. div eller 1. divisjon. Da må nyttt stadion på plass uansett. Og FMV-alternativet er en gavepakke. Et moderne anlegg skal ikke være noen konsekvens av at man oppnår gode resultater, det er et av flere forhold som må ligge til rette i en prosess som gjør klubben til en klubb på høyt nasjonalt nivå.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914