Husk meg
Brukernavn
Passord

Høilis sine 15 mill kr...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 15 aug 04, 13:12
Som han har spyttet inn..... Er det ren veldedighet? Har han ikke fått noe tilbake? Å bli forbindt med merkevarenavnet FFK som vi alle har sett hva betyr i hele Norge. Tror Høili har fått igjen pengene sine med renter jeg....

Dette her handler om stadionplassering og andre interne stridigheter og ingenting annet........

Rike mennesker som er vant til å få det som dem vil er aldri lett å ha med å gjøre....

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 15 aug 04, 14:23
Det er nok ikke veldedighet nei. Høili har fått god valuta i form av reklame både for seg selv og firmaet.

Høili hevder så fint at han har sponset klubben i mange år, uten forventninger om å få noe tilbake. Allikevel vil han styre alt som skjer i klubben. Tror han har misforstått litt, han er hovedsponsor, ikke eier av klubben. Han har nok prøvd å leke Røkke, Gjelsten og I (med sitt eget lille Wimbledon), villet eie sin egen klubb og bygge Høililøkka i Fredrikstad.

Det har lenge vært en maktkamp i klubben, småkonger som har villet styre og stelle, og bestemme alt. Høili og "gutteklubben Grei" har stått på en side. Han har likt å sole seg i glansen av klubben, likt å være en av gutta, likt å være i medialyset, så lenge han fikk bestemme i klubben. Høili har nok ikke så edle motiver som det gis uttrykk for, det er nok ikke trafikk- og parkeringsproblemer som gjør at han er mot stadion på Værste. Her virker det som om Høili setter egne interesser foran klubbens beste.

Greit Høili har sponsa klubben med millioner, og ære være han for det. Men å hevde at Jon Brynildsen og de andre Værstegutta bare kommer inn og skummer fløten, stemmer ikke helt. Brynildsen har støtta FFK, og Stjernen, i mange, mange år, også mens FFK var i 2 divisjon. Værste kommer selvsagt til å tjene på at et nytt Stadion blir plassert der. Men hvorfor er det verre at Værste tjener penger på FFK, enn at Høili gjør det?

Håper og tror at ledelsen i klubben har tatt et oppgjør mot småkongeveldet i klubben. Vi er ikke tjent med at enkeltpersoner eller grupperinger skal jobbe mot hverandre. Skal vi bli en god Tippeligaklubb, må alle jobbe sammen, mot samme mål. Ikke trekke i hver sin retning. Når det gjelder nytt Stadion, må alle stille seg lojalt bak beslutningen som fattes, uansett hvilke personlige meninger/motiver man har, slik at prosjektet kan gjennomføres til fastsatt tid.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 15 aug 04, 14:42
Endret: 15 aug 04, 14:43
Riktig Pelle det er ikke bedre at Høili tjener penger på FFK en "Værstegutta".
Derfor kunne "Værstegutta" spytta inn de mill.a FFK trengete før seriestart!!!!!!!
Tror også at du har rett at det er en maktkamp som har pågått dette året.
Tror nok også at den har vært skadelig for klubben, når det gjelder innkjøpssida.
Tok opp dette faktisk før sesongstart, om det vi så var resultat av at FFK ville vise at de klarte seg uten friske Høili mill. Resultatet ser vi i år.

Håper derfor bare at klubben gjennom en prosess, klarer å kvitte seg også med nye småkonger!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04

Lagt til: 15 aug 04, 14:52
Må si at jeg er uenig med en del av dere! Vet ikke om han har fått igjen så mye av pengene sine, men et slagkraftig lag har han ihvertfall ikke fått, og det var hans høyeste ønske. Skjønner ham veldig godt. Og når han har vært uenig i spillerkjøpene, og allikevel HH har kjøpt de spillerne han har, har han vel ikke så mye makt?? Han sa det jo rett ut at de eneste han ville brukt penger på er West og Brenne.

For min egen del har jeg ingen problemer med å forstå ham, han har godtatt en del, men hadde han funnet seg i for mye, hadde han aldri vært der han er. Håper han kommer tilbake/ikke trekker seg, etter min mening trenger vi ildsjeler som han!

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 15 aug 04, 15:02
Skulle nesten tro at høili vil ta bakveien for å sikre seg en eventuell stilling i den sportselige adminstrasjonen. Nei ut med søppla Høili. Mere kynisk type skal du lete lenge etter,

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914