Brannfakkel fra Høili
Stiller i allefall først spørsmål om T.H har fått lese gjennom artikkelen først !
Dersom det ikke er tilfelle, kan kanskje journalisten ha "puttet" inn egne tolkinger e.lign.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
De som mener dette er etterpåklokskap kan umulig ha fulgt med før sesongstart, det var noe de aller aller fleste tok opp.
Men jeg husker de få som var overbeviste om at forsterkningene om det kan kalles det var mer enn gode nok.
Jeg trodde det fungerte slik at Eggen fortalte Harry hva han var ute etter av spillere og Harry prøvde å skaffe det ? Eggen har det siste ordet om det skal skrives kontrakt eller ikke, men er på ingen måte sikker...
Høili er nok vant til at folk må stå ansvarlig når resultater uteblir eller når noen har gjort en dårlig jobb, er sånn det fungerer i næringslivet, derfor krikken av Harry. I FFK virker det som alt er tvinna inn i hverandre, vet ikke om det er en god eller dårlig ting.
Skulle også likt å vite hva som er grunnene til at han er så mot værste, parkering er nok ikke hovedgrunnen ...
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Bedreviteren som vil beholde begge.........
Vanskelig å forstå antidrillo?????
Dersom det er rett det du sier at H.H bare er "budbringeren" må jeg si stakkars KTE.!!!
Både ansvar for spiller, trening, lagledelse, oppbygging av samhold ispillergruppa osv, samt fullt ansvar for å lete opp aktuelle spillere, ta kontakt med de osv.
Stakkars mann!!!!!!!
Har heldigsvis baller til å si det jeg mener, ta imot kritikk og innrømme feil.
FFK i TL 2006, med eller uten ( Høili) eller (Værstegutta) eller (Harri`en).
Velg det som passer deg!!!!
Nei Høili takk for støtten du ga klubben når de var i medgang! Din jæ... medgangsupporter!:mad:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Og så skal dere sparke Harry for dårlige spillerkjøp!!!!
Ola Mæle, spetalen er to.. Gikk inn med masse penger men forlangte alt for mye tilbake.. Forlatet det synkende skipet på værst tenkelig tidspunkt.. Sist var Jon Fredriksen.. Han hadde lagt inn ca 40 mill på 3 år. Var ikke fornøyd men styringen av klubben og trakk seg ut men han tok også med seg all gjelden på 30 mil.. Etter det har det blitt bra! Ingen Investroer men bare Sponsorer. Klubben og Siem har 100% Aksje post og styrer skute etter klubbens beste og ikke investroenes.. Fått en helt ny oppbygning av ledelsen som fungerer prikkfritt(til nå vel og merke) bruker jo alltid å komme noe på slutten av sesongen men får håpe det ikke skjer nå..
Konklusjon: Bedre å ha mange små enn noen store sponsorer og ha respekt for ledelse og det de driver med....
Tror alle dere som ber TH ryke og reise med alle millionene sine tenke seg godt om.. Det er ikke mange pengesterke personer i vårt distrikt som ønsker bruke penger på idretten, det har vi vel sett i alle år..
Nei, jeg håper VIRKELIG at FFK klarer bli enig med TH for vi trenger hans penger hvis vi skal ha realistiske håp om å bli en topp-klubb igjen!!!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Men det rettferdiggjør ikke oppførselen hans nå. Han virker rett og slett litt bitter fordi andre ressursterke folk kommer på banen (de som står bak FMV-alternativet) når klubben får medgang, mens han har vært tro mot klubben selv i motgang. Man kan trekke en parallell til flere av de "gamle gubbene" som har vært trofaste tribuneslitere i alle kamper i alle år, men nå har plutselig mange nye ansikter kommet til og kanskje overtatt plassen deres.
Det er en grunn til at vi ikke heter HFK (Høili Fotballklubb), men FFK (Fredrikstad Fotballklubb). Vi er, eller bør hvertfall, ikke være avhengige av ham som sponsor.
At han trekker seg unna på bakgrunn av dette, så sier det mer om hans karakter enn noe annet.
Høili sier han måtte spy av lederartikkelen i FB - jeg må nesten spy når jeg leser mye av hva han er sitert på den siste tiden.
Til slutt vil jeg legge til at jeg har full forståelse for at FFK ikke har kontaktet Høili siden hans forrige pinlige utspill i FB. Her er det i såfall Høili som burde kontaktet FFK for å komme med en uforbeholden unnskyldning.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Synes derimot H. Forsberg opptrer flott. Han tenker klubbens framtid, ikke egne interesser....
Stadion på FMV!
Meget godt og riktig sagt det du skriver.
Er det noen som skal komme til noen, så er det Høili som skal komme til FFK, og det gjør han nok neppe.
Det bør FFK faktisk være glad for at han ikke gjør og bør benytte seg av det ved å kvitte seg med forhåpentlig det siste gufset fra fortiden, som nå finnes i klubben.
Men de bør ikke oppføre seg slik Høili gjør, men si tusen takk for den tiden som de inntil nå har hatt et godt sammarbeide:D:ffk:e.
FFK på toppen i 2005
Men greit med uenighet ang Harri`en.
Ellers som sagt totalt uenig i T.H sin framgang, dersom hen er rett sitert.
Når det gjelder FFk somklubb, har den jo sin historie, men klubben i øyeblikket ( bestandig) er summen av de personene som er med og hvordan de klarer å forvante både tradisjoner & aktuelle utfordringer.
PS Sitter med en "liten følelse" av at KTE er for lojal. Føler det hadde vært positivt med litt mer av "gubben" sitt engasjement & språk.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Det er for øvrig bare seks lag i Tippeligaen som betaler mer i lønn til spillere og ledere enn FFK. Likevel ligger vi på bunn av tabellen. Prioriteringene må være feil et sted.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914