Vil ikke leie ut spiss til FFK
Tryggvi Gudmundsson Det er synd :mad:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
det finnes sikkert flere halvgode spillere man kan gjøre hastkjøp på og ikke etter nøye vurdering...Alt dette skulle vært gjort for lenge sida...Håper de har tatt lærdom av alt dette
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Synes dette er nok et tegn på at Eggen/Hansen altfor ofte bruker energi og ressurser på nokså urealistiske spilleralternativer. Gudmundsson spiller for Örgryte, som i likhet med oss sliter i bunn, og neppe er interessert i å kvitte seg med en av de faste spillerne. Hvorfor skal de leie ut en spiller som Gudmundsson nå?
Håper vi klarer å sikre oss en annen offensiv forsterkning innen kort tid, men Hansen og Eggen står nok utvilsomt ovenfor en krevende jobb her. Markedet er neppe på kjøpers side på denne tiden.
Håper vi klarer å sikre oss en annen offensiv forsterkning innen kort tid, men Hansen og Eggen står nok utvilsomt ovenfor en krevende jobb her. Markedet er neppe på kjøpers side på denne tiden.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Kan fortsatt bli en avklaring til uken. Spilleren ønsker seg bort.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Kjent måte å presse pris på det der.
Ørgryte vil nok også forsøke å beholde spillerens fokus i helgens viktige kamp.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914