Gjennvant de din tillit?
Har bare lyst til å høre hva andre synes etter Tromsø kampen.
Spørsmålet er enkelt:
Gjennvant de din tillit?
Spørsmålet er enkelt:
Gjennvant de din tillit?
---------------------------
Vanskelig å si, det var en treningskamp.
Er fortsatt spillere som virker veldig uinteressert, gidder ikke nevne navn, syns generelt over hele sesongen at det har vært liten fightervilje.
Er fortsatt spillere som virker veldig uinteressert, gidder ikke nevne navn, syns generelt over hele sesongen at det har vært liten fightervilje.
Tiliten til FFK som et seriøst satsende TL Lag er vel lagt litt på is, men har jo troa på at klubben kontinuerlig går igjenom alle ledd for å se om det er ``rom`` for forbedringer/endringer. Håper at klubben går igjennom nøye årets resultatet ihvertfall og tar et oppgjørmed seg selv for å finn ut hvor det svakeste leddet ligger. Jeg har troen på at det trengs tøffere krefter på toppen som kan gå ut og si hva som er galt når det som værst står på. Det er ikke uten grunn at supporterne er fortvila over vilken situasjon vi er i.
Men jeg vil alti ha tillit til FFK som en stor klubb med stolte tradisjoner.:ffk:
Men jeg vil alti ha tillit til FFK som en stor klubb med stolte tradisjoner.:ffk:
Jeg har allti hatt tillit til klubben ffk. Hadde jeg ikke hatt det ville jeg heller ikke vært en ekte suporter :ffk::ffk::ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hadde spørsmålet vært har dere fått tilbake troa i steden for tillitt så hadde svaret vært NEI..De skuffer gang på gang etter at de har hatt en bra kamp..Kampen etter går de rett på snørra og taper igjen..Men med tillitt blir det ikke det samme,som Keiko sier uten tillitt til klubben er man ikke ekte supporter...så det andre ville kanskje ha vært bedre å spørre :ffk::ffk::pom...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 14 aug 04, 23:07
Endret: 14 aug 04, 23:10
Som sikkert de fleste har lagt merke til her på forumet, så er vel jeg en av dem som både har mest tillid og mest tro på FFK.
Slik jeg oppfatter spørsmålet til stenhard er om troen ble større etter Tromsø kampen eller ikke.
Svaret mitt er ja.
Begrunnelsen er først og fremst Kaio Piiroja, som spilte meget godt sammen med Bora. Faktisk så godt at landslags spiller Årst ikke fikk gjort en dritt inntil han ble byttet ut.
Så har vi fått Barret, som jeg tror blir en nesten like stor forsterkning.
Håkon Søderstjerna er i sterk fremgang og det samme kan sies om Simen Brenne.
At Risholt ser ut til å være totalt ute av form tror jeg er veldig forbigående, han vet vi alle hva kan.
Den eneste spilleren jeg er bekymret for er Marcus Ringberg. Han fungerer ikke i det hele tatt for tiden, så på den plassen trenger vi nok å finne sommerens siste forsterkning.
At Ringberg ikke har vært god er nok mest et resultat av at midtbanen har vært for svak/slapp og at derfor Ringberg har vært nødt til å ta på seg defensive oppgaver som han ikke mestrer, for det er jo som spiss helt framme han er god.
At Ringberg har tatt på seg for mange defensive oppgaver har også gjort Brian West dårligere, fordi han har blitt alt for mye overlatt til seg selv på topp.
Derfor tror jeg nøkkelen til success ligger i å få skikkelig gang i midtbanen, for nå kommer forsvaret til å være mye vanskeligere å passere enn hittil i sesongen og det må absolutt være positivt.
De to neste kampene mot Odd og Sogndal vil bli helt avgjørende når det gjelder nedrykk eller ikke, tror jeg. Her bør vi ta 6 poeng, men bør også være fornøyd med 4.
Jeg er fortsatt helt overbevist om at vi vil klare oss, men det som også trengs er ro for klubben og spillerne og at alle krefter settes inn for å gi spillere og støtte apparat mest mulig positivitet resten av sesongen. Så får vi heller ta evt. alle negative og ubehagelige diskusjoner når sesongen er ferdig 1. november.:D:D:D:ffk:
Slik jeg oppfatter spørsmålet til stenhard er om troen ble større etter Tromsø kampen eller ikke.
Svaret mitt er ja.
Begrunnelsen er først og fremst Kaio Piiroja, som spilte meget godt sammen med Bora. Faktisk så godt at landslags spiller Årst ikke fikk gjort en dritt inntil han ble byttet ut.
Så har vi fått Barret, som jeg tror blir en nesten like stor forsterkning.
Håkon Søderstjerna er i sterk fremgang og det samme kan sies om Simen Brenne.
At Risholt ser ut til å være totalt ute av form tror jeg er veldig forbigående, han vet vi alle hva kan.
Den eneste spilleren jeg er bekymret for er Marcus Ringberg. Han fungerer ikke i det hele tatt for tiden, så på den plassen trenger vi nok å finne sommerens siste forsterkning.
At Ringberg ikke har vært god er nok mest et resultat av at midtbanen har vært for svak/slapp og at derfor Ringberg har vært nødt til å ta på seg defensive oppgaver som han ikke mestrer, for det er jo som spiss helt framme han er god.
At Ringberg har tatt på seg for mange defensive oppgaver har også gjort Brian West dårligere, fordi han har blitt alt for mye overlatt til seg selv på topp.
Derfor tror jeg nøkkelen til success ligger i å få skikkelig gang i midtbanen, for nå kommer forsvaret til å være mye vanskeligere å passere enn hittil i sesongen og det må absolutt være positivt.
De to neste kampene mot Odd og Sogndal vil bli helt avgjørende når det gjelder nedrykk eller ikke, tror jeg. Her bør vi ta 6 poeng, men bør også være fornøyd med 4.
Jeg er fortsatt helt overbevist om at vi vil klare oss, men det som også trengs er ro for klubben og spillerne og at alle krefter settes inn for å gi spillere og støtte apparat mest mulig positivitet resten av sesongen. Så får vi heller ta evt. alle negative og ubehagelige diskusjoner når sesongen er ferdig 1. november.:D:D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914