Det ser ut som om laget ikke er godt nok trent
Dag Solheim vil ha een debatt
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Det FFK trenger er ro og mest mulig positivitet rundt alt det de driver med akkurat nå, for at vi skal ha størst mulig sjanser til å beholde plassen i tippeligaen. Så får man ta denne diskusjonen etter at vi har spilt de siste 9 kampene.
Men da er det ikke sikkert denne diskusjonen er like relevant og interessant for Solheim å komme frem med, for da er nemlig fortsatt FFK et tippeløiga lag i 2005.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Ser ingen tegn på at spillerene er for dårlig trent. At mål kommer i mot i 2. omgang har i de tilfellene jeg har sett kampen kommet av andre ting. FFK har også hatt en lei tendens til å få tidlige mål imot også. Jeg anser det for å være et større problem. Scorer sjelden først.
Ellers synes jeg Solheim er like flink som andre har vært på dette forumet til å spå i fortiden.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Hadde det vært noe tak i Fredrikstad Blad skulle de ha gjort dette for lenge siden, da hadde vi kanskje ikke vært i den situasjonen vi er i nå.
Og til deg kanogvetalt: Jeg synes de ser dårlig trent ut i forhold til de andre lagene. Husk at halve laget var ute med skade før sesongen tok til. Det kan være noe av forklaringen. Synes forøvrig det var påfallende mye skader i den harde treningsperioden. Treningen ble kanskje i hardeste laget for noen. Etter det jeg har hørt så er FFK spillerne de slappeste som har trent på SATS noengang.
Enkelte av spillerne trenger å våkne opp, det er det ingen tvil om, hvorvidt det er pga manglende trening, eller psykologisk skal være usagt.
Macka fra start!
Selvfølgelig har alle rett til å si sin mening. Det jeg stiller spørsmål ved er om det er KONSTRUKTIVT å kritisere det som har skjedd dvs være etterpåklok. Mange var nok usikre på om laget var godt nok for TL. Nå har vi fasiten i hånden. Sisteplass, men ikke hektet av.
Trener teamet har nok også underveis sett hvor skoen har trykket.
Supporter kommer fra det engelske verbet "to support" som betyr å støtte!
Anser man seg å være en supporter bør en, etter min mening, velge sin utrykksform deretter.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Simen Brenne klarer jo ikke å gjøre det enkle noengang. Hele tiden må han prøve på c-momenter. Funker sikkert på trening, men ikke i kamp. Brenne har så langt vært en solid skuffelse. Virker uinnspirert og lat.
Stian Johnsen hvis styrke er raid forbi backen, spiller helt uten selvtillit. Vondt å se på. Tror nok Stian kommer, bare han får litt selvtillit.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Anser man seg å være en supporter bør en, etter min mening, velge sin utrykksform deretter.
Selvsagt skal man støtte, likssom foreldre støtter sine barn, MEN!!!! Barn som bare strykes etter håra blir bortskjemte små drittunger. Vi skal alltid stå bak laget, men man må selvsagt ha rett til å bli forbanna når enkelte spillere velger å ikke blø for drakta! Dette vil forhåpentlig virke som en vekker. Hadde kritikken gått på at spillerne ikke er gode nok, hadde det vært noe annet, men vi kritiserer for å få bedret innsatsen. La oss håpe det viser seg å være virkningsfullt i neste kamp mot Odd.
Macka fra start!
Men jeg er enig i at han ofte prøver på litt vanskelige ting, men det er ofte av nødvendighet, for ofte er han fryktelig alene!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Synes det er sunt at mennesker som elsker laget er kritiske, som jeg har skrevet før; Jeg kan ikke være rolig når laget jeg elsker vanskjøttes.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Alle, og ikke minst spillerne bør vite at det begynner å haste for å skaffe nok poeng. Det er utrolig at ikke innsatsen er større, og se på de som nesten er på førstelaget - de taper 0-3 mot Lisleby.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914