Husk meg
Brukernavn
Passord

Det ser ut som om laget ikke er godt nok trent

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 aug 04, 06:10
hva mener dere andre....?

Dag Solheim vil ha een debatt
:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 14 aug 04, 09:01
Irriterende dumt gjort av Solheim. Hvis han virkelig er den innbitte FFK supporteren han sier han er, burde han holdt kjeft om dette på nåværende tidspunkt.
Det FFK trenger er ro og mest mulig positivitet rundt alt det de driver med akkurat nå, for at vi skal ha størst mulig sjanser til å beholde plassen i tippeligaen. Så får man ta denne diskusjonen etter at vi har spilt de siste 9 kampene.
Men da er det ikke sikkert denne diskusjonen er like relevant og interessant for Solheim å komme frem med, for da er nemlig fortsatt FFK et tippeløiga lag i 2005.:D:ffk:

FFK på toppen i 2005

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 14 aug 04, 09:29
Enig med snæbb.....osv #1.
Ser ingen tegn på at spillerene er for dårlig trent. At mål kommer i mot i 2. omgang har i de tilfellene jeg har sett kampen kommet av andre ting. FFK har også hatt en lei tendens til å få tidlige mål imot også. Jeg anser det for å være et større problem. Scorer sjelden først.
Ellers synes jeg Solheim er like flink som andre har vært på dette forumet til å spå i fortiden.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 14 aug 04, 09:51
syntes innlegget til Solheim er på sin plass, det var å tide at en profilert supporter satte ord på hva som har skjedd og hva som åpenbart skulle ha skjedd .

Hadde det vært noe tak i Fredrikstad Blad skulle de ha gjort dette for lenge siden, da hadde vi kanskje ikke vært i den situasjonen vi er i nå.

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 14 aug 04, 10:01
Synes det blir for dumt å kritisere Dag Solheim. En flott Fredrikstad ambassadør. Det bør ikke såes tvil om han er innbitt FFK-supporter. Hvis ikke hadde han jo ikke brydd seg. Man er vel ærlig talt ingen dårlig supporter fordi man stiller seg kritisk til hva som skjer med klubben i ens hjerte. Det er viktig med kritikk. Det betyr at folk bryr seg.
Og til deg kanogvetalt: Jeg synes de ser dårlig trent ut i forhold til de andre lagene. Husk at halve laget var ute med skade før sesongen tok til. Det kan være noe av forklaringen. Synes forøvrig det var påfallende mye skader i den harde treningsperioden. Treningen ble kanskje i hardeste laget for noen. Etter det jeg har hørt så er FFK spillerne de slappeste som har trent på SATS noengang.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 14 aug 04, 10:24
Synes det er helt greit av Solheim å si sin mening, hvorfor skulle han ikke. Forhåpentlig vil dette ha en positiv effekt, i at spillerne blir sultne på å vise at Solheim tar feil.
Enkelte av spillerne trenger å våkne opp, det er det ingen tvil om, hvorvidt det er pga manglende trening, eller psykologisk skal være usagt.

Macka fra start!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 14 aug 04, 11:12
[quote=djpete]Synes det er helt greit av Solheim å si sin mening, hvorfor skulle han ikke.

Selvfølgelig har alle rett til å si sin mening. Det jeg stiller spørsmål ved er om det er KONSTRUKTIVT å kritisere det som har skjedd dvs være etterpåklok. Mange var nok usikre på om laget var godt nok for TL. Nå har vi fasiten i hånden. Sisteplass, men ikke hektet av.
Trener teamet har nok også underveis sett hvor skoen har trykket.

Supporter kommer fra det engelske verbet "to support" som betyr å støtte!
Anser man seg å være en supporter bør en, etter min mening, velge sin utrykksform deretter.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 14 aug 04, 11:59
Synes det blir feil å kalle det etterpåklokskap. De fleste av oss som så treningskampene i Østfoldhallen har vært skeptiske siden. Nå har det kommet til det punktet at folk ikke klarer å holde kjeft lenger. Det er jo nettopp derfor folk har holdt kjeft så lenge, at de er supportere. Har sjeldent vært så skuffet og følt meg så dum som da jeg dro hjem fra Ullevaal på søndagen. Her ofrer man halve søndagen med det beste været vi har hatt i år. For å støtte laget. Hva sitter man igjen med? Laget svikter totalt. Null innsats. Noen få unntak. Du så medlidenheten i øynene til VIF supporterne. De syntes rett og slett synd på oss. Spillerne var på jobb. Dette er ingen hobby. De tjener bedre enn deg og meg på noe som er morsomt. Så er dette det de legger ned av innsats. Skammelig. Kampen mot Tromsø skulle gjennvinne tilliten til supporterne. Noen av spillerne klarte det, mens andre virker forsatt like uinspirerte. Stian Johnsen, Roger Risholt, Brian West og Simen Brenne gjennvant ingen tillit. Hvorfor står Roger Risholt ved siden av Enerly på frispark? Det lurer vel ingen. Begge er høyrebente. Plasser deg i returrommet, Roger.
Simen Brenne klarer jo ikke å gjøre det enkle noengang. Hele tiden må han prøve på c-momenter. Funker sikkert på trening, men ikke i kamp. Brenne har så langt vært en solid skuffelse. Virker uinnspirert og lat.
Stian Johnsen hvis styrke er raid forbi backen, spiller helt uten selvtillit. Vondt å se på. Tror nok Stian kommer, bare han får litt selvtillit.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 14 aug 04, 12:50
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Anser man seg å være en supporter bør en, etter min mening, velge sin utrykksform deretter.

Selvsagt skal man støtte, likssom foreldre støtter sine barn, MEN!!!! Barn som bare strykes etter håra blir bortskjemte små drittunger. Vi skal alltid stå bak laget, men man må selvsagt ha rett til å bli forbanna når enkelte spillere velger å ikke blø for drakta! Dette vil forhåpentlig virke som en vekker. Hadde kritikken gått på at spillerne ikke er gode nok, hadde det vært noe annet, men vi kritiserer for å få bedret innsatsen. La oss håpe det viser seg å være virkningsfullt i neste kamp mot Odd.

Macka fra start!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 14 aug 04, 13:42
stenhard: Å si at Brenne er lat er jo bare noe utrolig tull! Han jobber og sliter hele tiden, er ofte en av få som har ork på slutten av kampen! Han jobber og sliter defensivt og bruker masse krefter på å gjøre seg spillbar.

Men jeg er enig i at han ofte prøver på litt vanskelige ting, men det er ofte av nødvendighet, for ofte er han fryktelig alene!

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04

Lagt til: 14 aug 04, 13:53
Synes ikke Brenne har vært det arbeidsjernet dere sier hele sesongen, i førsten var han direkte dårlig. Tror laget som sådan er godt nok, for min egen del synes jeg trenerne feiler når de ikke klarer å motivere spillerne. Hvis trenerne gjør alt rett, bør en del spillere sparkes.

Synes det er sunt at mennesker som elsker laget er kritiske, som jeg har skrevet før; Jeg kan ikke være rolig når laget jeg elsker vanskjøttes.

SJÆLÆLÆLÆLÆ

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 14 aug 04, 13:54
Endret: 14 aug 04, 18:17
TgfkaFFK: Jeg synes han virker lat, går aldri helhjertet på. Utrolig dårlig førsteforsvarer. Medspillerne rundt ham tror at han skal gjøre en jobb, noe han sjeldent gjør. Klart han har ork på slutten, tripper jo for det meste rundt. Det er jo ikke noe tvil om at han kan, men vil han.? Spillbar? Trakk ikke ut på siden en gang mot Tromsø, bare stod i midten og venta på ballen.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 14 aug 04, 15:29
stenhard: han har jo variert i prestasjonene, som resten av laget, men på sine gode dager synes jeg han gjør veldig mye bra og legger ned masse arbeid. Legg spesiellt merke til hvordan han jobber for å gjøre seg spillbar! Men jeg er enig i at han, som de fleste andre på laget, har subba rundt som dasser i noen kamper....

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 14 aug 04, 15:41
Innlegget av Stenhard i dag 14.08.2004 - 11:59, var utrolig bra skrevet.

Alle, og ikke minst spillerne bør vite at det begynner å haste for å skaffe nok poeng. Det er utrolig at ikke innsatsen er større, og se på de som nesten er på førstelaget - de taper 0-3 mot Lisleby.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914