Husk meg
Brukernavn
Passord

3 dager treningsfri

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 13 aug 04, 12:02
Er ikke det litt merkelig at laget som ligger sist i Tippeligaen tar seg 3 dager fri?

---------------------------

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 13 aug 04, 12:22

Jeg tror det kan være lurt med litt fri jeg. Det har ofte en positiv virkning på spillerene. Spiller håndball selv og merker at sommerferien eller noen dager fri gjør at motivasjonen blir bedre. Det kan virke litt merklig, det kan jeg være enig i. De kunne kanskje har noen lette korte treninger i steden, for da kunne de fått samspillet i den bakre 4-er til å virke bedre. Mange nye spillere der som ikke har spillt sammen før.

Fredd

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04

Lagt til: 14 aug 04, 14:10
Høres helt idiotisk ut for meg, jamfør den 60% saken, så er det vel ikke mange som beveger på seg de tre dagene. Som andre har nevnt; blir vel å ligge på stranda og tappe seg for energi. Synes ALT ser håpløst ut for dagen, trenger en seier NÅ!!!!!

SJÆLÆLÆLÆLÆ

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 14 aug 04, 15:25
Det er helt utrolig, tiden nå skulle vært brukt til mental oppbygging, taktisk trening og gjennomgang av systemer som ikke fungerer.

Kanskje klubbledelse har innsett at alt håp er ute og "cooler" høstsesongen.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 14 aug 04, 15:34
I alle dager!
Når det er 14 dager seriepause må det jo være helt glimrende å bruke 3 (23%) av de dagene til hvile og restituering? Det er tross alt idrettsfolk vi snakker om, og da er man nødt til å legge inn hvilepauser i løpet av sesongen.

Det hjelper ikke mye på humøret, inspirasjonen og forhold til familie/venner at de bruker hele sommeren på trening! (Hilsen en sur fyr som sitter inne å jobber idag :))

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 14 aug 04, 17:46
Du virker helt utafor TgfkaFFK. Du hviler deg ikke i form for å holde en hel høstsesong. Med så mye nytt i mannskapet, burde tiden bli brukt på trening. Bli samspilt. Hørt om det før? Restutisjon? Man bør kanskje ha en grunn til det. De spiller en kamp i uka. Hvor mye restutisjon trenger man da?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914