Husk meg
Brukernavn
Passord

60 % ???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04

Lagt til: 12 aug 04, 10:52
Står å lese i dagens avis (FB) at erfaring viser at bare 60 % av spillerne følger opp egentrening. Da er det kanskje ikke så rart at vi ligger der vi gjør, når nesten halvparten av spillerne ikke trener på egenhånd?

Hadde jeg vært bedriftsleder på et sted hvor dette hadde vært tilfelle, hadde 40 % stått uten jobb. Og når i tillegg trenerteamet er klar over dette, legger man ikke opp til egentrening, da har man istedet knallharde fellestreninger. Slik går ikke an!!

Ser også at treningene er statistisk korrekte, det blir brukt pulsmåler og gode greier. La dem trene til de kaster opp, vi ligger sist, og MÅ følgelig trene hardere enn noen andre. De som trener mest, blir stort sett best.

---------------------------

SJÆLÆLÆLÆLÆ

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 12 aug 04, 12:11
Uansett treningsmengde, kvalitet eller hva det skulle være, så synes jeg at vi kan forlange at når det går ut på banen foran 12 000 tilskure på Norges største stadion, selvetste landslagsarenaen, til årets kamp. Da kan man fane meg forvente 100% av alle spillerne. Da er det gøts, tæl og vilje som gjør at de vinner kampene.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 12 aug 04, 13:14
Enig i at det er skremmende at de forsetter med egentrening når det bare blir fulgt opp av 60%. Hva er det for en holdning som rår i spillergruppa? Er det fordi støtteapparatet skal ha fritid at de holder på egentrening? Irriterte meg over at KTE kommenterte RBK på TV3 i går. Dårlig signal det og.

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04

Lagt til: 12 aug 04, 15:20
En kan lure på hvorfor publikum gidder komme, når spillerne ikke gidder å prestere på banen.

Sansynligvis er lojaliteten til fellesskapet på tribunen viktigere enn kampen på banen.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 12 aug 04, 18:38
Jeg reagerte også på dette. Herregud. Halve laget gir faen i egentreninga, så vi fortsetter med det... Det jævligste er vel egentlig at gutta ikke gidder. Synes de kanskje de gjør det så bra at de kan droppe treningene???

Barabus

Juniorspiller
Ble medlem: 02 aug 04

Lagt til: 13 aug 04, 10:33
Jeg gjør som spillerne, og signer på for en og en sesong. Jeg slutter ikke å gå på stadion fordi om laget spiller dårlig, men det er lov å være kritisk. Er også veldig undrende til kommentatorjobben til Eggen! For meg synes det helt klart at dette tar fokus fra jobben som trener. Blir også litt uvel av den hodestups beundringen han har for en tippeligarival.

SJÆLÆLÆLÆLÆ

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 14 aug 04, 20:12
Det er helt forferdelig, innsats er det viktigste av alt. Skamme seg.

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 14 aug 04, 20:27
Elendig av spillerne dette...Sånn som Dag Solheim sa det "Spillerne virker fornøyd med hvordan situasjonen er,at de er i tippeligaen og fått spillt noen kamper"..Det var skammlig dårlig innsats på enga kampen..Når så mange fra fr.stad gidder å møter opp så bør du i det minste vise vilje og innsats til å vinne kampen..

Og Eggens kommentator jobb gidder eg ikke engang å begynne kommentere..:mad:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 14 aug 04, 23:25
er ikke noe gærent i at han kommenterer kamper for tv3 da... da får han jo se hvordan de europeiske topplagene spiller og det er jo nyttig erfaring......

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 15 aug 04, 01:13
vel...først bør han holde FFK i tippeligaen,og når de om noen år er klar for "den store verden" med uefa cup osv,kan han begynne å kommentere

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914