Hva med dette?
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg støtter eggen og hans mannskap.
Det bør stilles et spørsmålstegn ved treningen til FFK, det er en enkel løsning å si at det sitter i hodet. Her blir det antydet at treningen består av nærmest bare av balltrening. Dette er for dumt, det nå trenes alternativt og mye kondis/styrke for å skape en god fotballspiller. "Best uten ball"
Hva var vitsen med å teste oksygenopptaket i vinter, når trenerne har glemt å teste det på nytt, for å måle fremgang ?
I tillegg går 2.laget bort å taper for Lisleby.
"Nei, de tapte på manglende vilje" Akkurat som 1. laget gjør i sine kamper.
FFK til Royal League.......
Goran Karlsen
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 12 aug 04, 11:35
Endret: 12 aug 04, 11:36
Jeg etterlyser også holdning og retningslinjer for hva spillerne bør/ikke bør gjøre på sin fritid.
Og jeg har inntrykk at denne egentreninga går for en del til soling og fest, det blir man jo god av.
Noen av spillerne som er skadet bruker sogar skadeperioden sin til å fly på fylla sånn opptil 4 ganger i uka.
Fy faen jeg er skuffet over en del spillerer i klubben nå,samt at ledelsen som vet alt ,ikke gjør noe.
Gøran Karlsen
Trallalla........
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Jeg etterlyser også holdning og retningslinjer for hva spillerne bør/ikke bør gjøre på sin fritid.
Tror du ikke dem har det eller? Selv om ikke disse retningslinjene hverken henger som oppslag på stadion eller er trykket på baksiden av F-B, så betyr det ikke at de ikke har det! INTERNE REGLER kalles dette...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Gøran Karlsen
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
lei inn noen psykologer som kan messe med huet til ffkspillerne så viljen kommer tilbake! :ffk:
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Noen av spillerne som er skadet bruker sogar skadeperioden sin til å fly på fylla sånn opptil 4 ganger i uka.
Fy faen jeg er skuffet over en del spillerer i klubben nå,samt at ledelsen som vet alt ,ikke gjør noe.
Dæven vi skulle hatt han nye manageren til Chelsea ja, som uttalte noe sånn som at: Hvis en spiller ikke viser 110% innsatst for å komme tilbake etter skade og har minst like stor vilje til å vinne som meg åker han rett ut, om han så heter ....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914