Hvilke offensive spillere er det FFK ser på?
---------------------------
En ærlig FFK supporter!
Syns ikke FFK fungerte som lag mot VIF
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Costanza
Bare så utrolig synd at de ikke kunne gjort denne jobben FØR seriestart
Sant...utrolig irriterende å tenkte på at dette er faktisk det som kan koste oss ny kontrakt i tippeligaen..de feilen der:mad:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
PS! Keiko, kan du sende med en ordbok når du skriver, vi skjønner ikke hva du skriver vettu.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
håper du skjønner meg nå. lett å ha skrive feil, men å ha IQ feil som deg er verre. sitter F der å tror ned rykk. kaller ikke det å være supporter. FFK beholder plassen
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av keiko
til thomkat
sitter F der å tror ned rykk. kaller ikke det å være supporter. FFK beholder plassen
kødder du???man kan støtte laget og være ekte supporter selvom man feks begynner å tvile på om laget overlever i tippeligaen..Det der var bare idiotisk sagt av deg..En ekte supporter er en som møter opp og støtter laget i tykt å tynnt...Og så lenge man gjør det så spiller det ikke rolle hva man tror kan komme til å skje eller ikke..:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Men i dagen samfunn få dem ut, og
ikke plasser dem bak "skrivepulten"
Man trenger ikke å være hjernedød for å kalle seg supporter?
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914