Piiroja, MacDonald
Spennende å se om samspillet mellom Zivkovic og Piiraja fungerer fra første stund.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
hvilke høyrebackalternativer har vi da? peters har blitt nevnt ser jeg. ellers har vi jo helland, men han blir vel farlig treg på en backplass. veldig tynt i rekkene der så er enig i at noe må prøves. trenger konkurranse om alle plasser.
med ffk til champions league!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Lund Hansen
Barrett
Zivkovic
Piiorja
Bjørnar
Enerly
Risholt
Brenne
Søderstjerna
McDonald
Ringberg
Nå vet ikke jeg åssen det er med skaden til Barrett, men hvis han er frisk så skal han vel kunne spille på høyre back også. Synes PAC har vært dårligere enn Bjørnar i det siste.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Ellers synes jeg nyheten om Raio Piiroja var helt utrolig. Han holder nok minst nivået til Bora og kan også spille på midtbanen. Han har i hvertfall minst en landskamp for Estland, som midtbanespiller.
Men Tor Trondsen kommer vel ikke tilbake i høst, så Raio blir nok midtstopper ut sesongen.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Uansett er dette en stor forsterkning for oss! Endelig hentet FFK en spiller med litt fysikk!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Det har nok hverken jeg eller Holters oversikt over på nåværende tidspunkt. At holters nevner at hans svakhet er hurtighet, har jeg ikke klart å finne noen dokumentasjon for. De som uttaler seg om dette sier han er rimelig hurtig.
Konstaterer bare at størrelsen på Raio er omtrent det samme som Bora, nemlig 190 cm og 80 kilo, at han er en skikkelig figter og at han i tillegg til midtstopper også har spilt som sentral midtbanespiller på Estlands landslag.
Vi som tar turen til stadion ikveld kan nok få en liten pekepinn på hvor stor denne forsterkningen er. Jeg velger forløpig, utfra det rapportene sier, å tro at forsterkningen er stor. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av pss
McDonald
Ringberg
Ikke enig i at Ringberg fortjener flere sjanser på topp nå, han holder ikke mål! Det går for sakte, fintene sitter ikke, han vinner ikke noe som helst i lufta. Og hvis han en sjelden gang vinner i lufta, er det ingen som plukker opp andreballen. Er veldig glad for at laget er forsterket bakover, nå har vi et spissproblem.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Tror faktisk McDonald kunne funket fint sammen med Ringberg, de er så forskjellige som det er mulige å bli. Det er ofte en fordel, men det må testes for å se om det er det som er løsningen.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Om Bora er mer komplett enn Raio eller ikke, får jo kampene i høst avgjøre.
Det har nok hverken jeg eller Holters oversikt over på nåværende tidspunkt. At holters nevner at hans svakhet er hurtighet, har jeg ikke klart å finne noen dokumentasjon for. De som uttaler seg om dette sier han er rimelig hurtig.
Det er faktisk en god del personer der ute som har sett en del Vålerenga-kamper, og Raio spilte blant annet kvalikk-kampen mot Sandefjord i fjor... Hans største svakhet sies å være hurtigheten, men han skal være helt konge på hodet (f.eks cornere imot, men samtidig en målfarlig spiller. Scoret mot LSK og SF). Skal for øvrig være plasseringssterk, god taktisk, sterk i kroppen og duellspiller.
Meget lovende dette, faktisk akkurat akkurat hva trengte. FFK har vært helt tafatte på dødballer i år.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Barabus
Ikke enig i at Ringberg fortjener flere sjanser på topp nå, han holder ikke mål!
Han blir jo ikke brukt på topp jo! Kan ikke forvente ut ifra oppgavene til en spiss når han ikke blir brukt som spiss. Henviser forøvrig til et lengre innlegg om akkurat dette: http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=2832
Opprinnelig postet av Barabus
Og hvis han en sjelden gang vinner i lufta, er det ingen som plukker opp andreballen.
Slik du skriver så skulle man tro at det er Ringbers feil at han ingen plukker opp andreballen. Det høres jo logisk ut.... :confused:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914