Gratulerer med Piiroja!
Hilsen arne s-k, vif-supporter
Ble forøvrig veldig skuffa over at dere sang "rykker ned, rykker ned".
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Har sin styrke i hodespillet, scorte mot lsk i for og i kvalik kampen mot Sanddefjord! FFk har vært heldige der, han var på prøvespill hos tyske klubber og Rosenborg før han kom til oss, men en skade ødela for en overgang.. Tror blant annet at Køln var nærmest å få han før han ble skadet!"
"Her har FFK gjort et kupp som faktisk kan bety overlevelse for FFK. Dette er en meget god spiller som i Hagens skadefravær og da Wæhler var ute av form, omtrent var et forsvar for Enga alene. Tar alt på hodet, intelligent taktisk og sterk i duellspillet. Men billig kan det ikke bli, VIF ønsket å beholde ham, men hadde ikke råd til å betale Floras pris. Mener å huske at den lå på 3,5 mill."
"Piraja er god han..., kanskje litt treg, ellers god på hodet og plasseringssterk..
Helt greit, uten å være spektakulær liksom ;-)"
"Veldig synd vi ikke har sikret ham oss selv. Han var altfor god for estisk fotball. Nå har vi jo to meget gode midtstoppere, men kunne sårt trengt en i bakhånd. Wæhler må jo stå over hver gang han får gult kort fra nå av. Da blir det vel Rekdal som reserve, men hva med neste år - da har nok Rekdal lagt opp for godt."
Spennende å se hvordan forsvarsfirer`n blir mot Tromsø i morgen. Kanskje tar Peters over høyreback`en?
*fjerne sitater* Costanza kom meg i forveien... grr.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Fryktelig spent på om vi får en spiss også! Sitter her og feirer med en ringnes lettøl!
Foretrekker ordentlig Øl..så er det sagt
:D :ffk:
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Dette var en meget god nyhet, nesten så jeg glemmer hvor forferdelig varmt det er....
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
FFK til Royal League
FFK til Royal League
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
FFK til Royal League
FFK til Royal League.......
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
“Kolmapäevases karikavõistluste poolfinaali korduskohtumises FC Levadiaga sai vigastada FC Flora keskkaitsja Raio Piiroja. Algselt jalaluumurru kahtlusega röntgenisse suunatud mängijal tuvastati haiglas säärelihase tugev venitus ning põletik. Täpsem diagnoos selgub peale kordusröntgenit, seniks on Piiroja jalg pandud kipsi.”
Litt usikker på hva det betyr, men det kan virke som han er en røntgennisse og det høres jo ikke bra ut. Videre ser det ut til at han spiller biljard og har deltatt i en finale foruten at han tydligvis jobber med blomster.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Sikkert kjekt å ha en røntgennisse på laget, plutselig ble jeg overbevist at det er det vi har manglet hele sesongen.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
sikkert nakenbading eller noe!:ffk:
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Opprinnelig postet av DeKjök
Hos Estlands televisjon fant jeg dette om Raio Piiroja:
“Kolmapäevases karikavõistluste poolfinaali korduskohtumises FC Levadiaga sai vigastada FC Flora keskkaitsja Raio Piiroja. Algselt jalaluumurru kahtlusega röntgenisse suunatud mängijal tuvastati haiglas säärelihase tugev venitus ning põletik. Täpsem diagnoos selgub peale kordusröntgenit, seniks on Piiroja jalg pandud kipsi.”
Vel...ikke lett å finne oversettelser av Estlandsk eller hva det heter på norsk, men `tugev venitus` betyr ihvertfall noe sånt som lei strekk...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914