Husk meg
Brukernavn
Passord

Nettsteder om FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 11 aug 04, 10:25
Jeg har etterhvert registrert at det finnes flere ulike nettsteder som omhandler FFK. Kunne vært artig å høre flere synspunkter på hvilke nettsteder som er er verdt å besøke/følge med på og hvilke som man like gjerne kunne holdt seg unna. Hva med en rangering?
De jeg har fått med meg, er :
ffksupporter.net
fredrikstadfk.no
plankehaugen.no
hovedtribunen.net
Noen flere? (utenom f-b.no)

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 11 aug 04, 12:22
Kansje Mosse sidene...der har Kråkevingen gjestebok, der kan du legge igjen all frustrasjon med å si din mening om værdens dårligste klubb...he..he :D

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 11 aug 04, 13:08
Det blir vel som om FB arrangerer kåring av "beste avis i Fredrikstad" i EGET blad....

Iallfall gir jeg ros til disse gutta på dette stedet for deres arbeid for å samle supporterne!

Stadion på FMV!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 aug 04, 15:25
Dette her er vel egentlig nettsider som alle utfyller hverandre på hver sin måte. Ingen konkurrerer direkte med hverandre. Hvilke du vil besøke kommer an på hva du er ute etter.

ffksupporter.net - uoffisielle, kritiske artikler, kampreferater, og et livlig forum.
fredrikstadfk.no - offisielle uttalelser/nyheter og kampreferater.
plankehaugen.no - offisielle uttalelser rundt supporterforeningen, reiseskildringer, borteturer, og nyttig supporterinformasjon.
hovedtribunen.net - en side som skiller seg ut med et litt artig, skrått syn på hverdagen.

Besøk alle sidene jevnlig, og finn ut hva du selv setter pris på.

Lykke til.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 12 aug 04, 00:51
AJGs rangering:

1. Fredrikstadfk.no
har hevet seg veldig denne sesongen. hyppige oppdateringer og mange fine bildegallerier, dagbøker, info osv.

2. FFKsupporter.net
meget bra forum. ellers synes jeg siden har tapt seg veldig denne sesongen når det gjelder oppdateringer, nyheter og intervjuer. men vet at holters/costanza har mye annet å drive med

3. Plankehaugen.no
litt trege oppdateringer, men mye bra og nyttig informasjon.

4. Hovedtribunen.net
en spesiell side med en humor jeg ikke helt har sansen for

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 12 aug 04, 01:48
Endret: 12 aug 04, 01:57
Skulle jammen mangle om de som har det som en jobb ikke "topper"
Når nyheten."lekker", hvor kommer den da ?.......Fr.stad blad...

Hurra for FFKsupporter. - og Hovedtribunen net.

Godt FFK er bredt dekket .

:ffk::ffk::ffk:kommer sterk tilbake i høst!;)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 12 aug 04, 22:16
Har det som en jobb?! De som jobber med de offisielle sidene gjør da dette på fritiden sin!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 aug 04, 22:22
De har uansett et helt annet budsjett enn oss, Planken. Og godtgjørelse i tillegg.

Ansvarlig redaktør

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 12 aug 04, 22:25
Det er riktig at de gjør det på fritiden sin, men klubben har samtidig satt av en god del penger til drift av de offisielle sidene i en størrelsesorden som vi andre bare kan drømme om. Derfor har de også helt andre forutsetninger for å levere et veldig godt produkt. De har tilgang på digitalt fotokamera for intervjuer, bedre digitalt kamera til å ta stillbilder, ansette en til å følge juniorlaget spesifikt samt at de som oppdaterer sidene trolig får litt økonomisk støtte.

Når det er sagt så er jeg ikke fornøyd med hvor "langt" vi er kommet med disse sidene pr. i dag. Finnes stort forbedringspotensiale her, selv innenfor våre rammer.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 12 aug 04, 22:27
Vet alt dette, gutta, men...de har det fortsatt ikke som `jobb`, som var poenget mitt...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 aug 04, 22:36
Opprinnelig postet av ajg
2. FFKsupporter.net
meget bra forum. ellers synes jeg siden har tapt seg veldig denne sesongen når det gjelder oppdateringer, nyheter og intervjuer. men vet at holters/costanza har mye annet å drive med

Vi vet at siden har tapt seg når det gjelder antall oppdateringer, ferske nyheter og intervjuer. Det beklager vi.

En stor grunn til dette er at vi faktisk kun er to personer som skriver for denne siden, og etter at jeg flyttet til London har det ikke vært like lett å intervjue folk, holde seg oppdatert, og jakte nyheter.

Forhåpentligvis vil det bedre seg når jeg flytter tilbake igjen i januar. Ingen andre som kunne tenke seg å skrive for oss?

Ansvarlig redaktør

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914