Nettsteder om FFK
De jeg har fått med meg, er :
ffksupporter.net
fredrikstadfk.no
plankehaugen.no
hovedtribunen.net
Noen flere? (utenom f-b.no)
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Iallfall gir jeg ros til disse gutta på dette stedet for deres arbeid for å samle supporterne!
Stadion på FMV!
ffksupporter.net - uoffisielle, kritiske artikler, kampreferater, og et livlig forum.
fredrikstadfk.no - offisielle uttalelser/nyheter og kampreferater.
plankehaugen.no - offisielle uttalelser rundt supporterforeningen, reiseskildringer, borteturer, og nyttig supporterinformasjon.
hovedtribunen.net - en side som skiller seg ut med et litt artig, skrått syn på hverdagen.
Besøk alle sidene jevnlig, og finn ut hva du selv setter pris på.
Lykke til.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
1. Fredrikstadfk.no
har hevet seg veldig denne sesongen. hyppige oppdateringer og mange fine bildegallerier, dagbøker, info osv.
2. FFKsupporter.net
meget bra forum. ellers synes jeg siden har tapt seg veldig denne sesongen når det gjelder oppdateringer, nyheter og intervjuer. men vet at holters/costanza har mye annet å drive med
3. Plankehaugen.no
litt trege oppdateringer, men mye bra og nyttig informasjon.
4. Hovedtribunen.net
en spesiell side med en humor jeg ikke helt har sansen for
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Når nyheten."lekker", hvor kommer den da ?.......Fr.stad blad...
Hurra for FFKsupporter. - og Hovedtribunen net.
Godt FFK er bredt dekket .
:ffk::ffk::ffk:kommer sterk tilbake i høst!;)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ansvarlig redaktør
Når det er sagt så er jeg ikke fornøyd med hvor "langt" vi er kommet med disse sidene pr. i dag. Finnes stort forbedringspotensiale her, selv innenfor våre rammer.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av ajg
2. FFKsupporter.net
meget bra forum. ellers synes jeg siden har tapt seg veldig denne sesongen når det gjelder oppdateringer, nyheter og intervjuer. men vet at holters/costanza har mye annet å drive med
Vi vet at siden har tapt seg når det gjelder antall oppdateringer, ferske nyheter og intervjuer. Det beklager vi.
En stor grunn til dette er at vi faktisk kun er to personer som skriver for denne siden, og etter at jeg flyttet til London har det ikke vært like lett å intervjue folk, holde seg oppdatert, og jakte nyheter.
Forhåpentligvis vil det bedre seg når jeg flytter tilbake igjen i januar. Ingen andre som kunne tenke seg å skrive for oss?
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914