Tommy Knarvik vil forlate Brann
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 10 aug 04, 13:37
Det er vel en type offansiv spiller vi kunne hatt brukt for, han er rask og har presise pasninger og målfarlig. Ville vel helt klart ha økt konkuransen om plassene.
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 10 aug 04, 14:12
Han ville ihvertfall ikke svekke stallen...men han er ikke den typen spiss vi trenger, vi trenger en svær jævel av en tanksenter...
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 08 jul 03
Lagt til: 10 aug 04, 14:31
Det er mange gode spisser tilgjengelig for FFK. Spørsmålet er hele tiden; Hva skal det koste??!! Vi har ikke mye å rutte med per dato. og spørsmålet man stiller seg er om man skal binde seg til kontrakter som kan bli veldig dyre i 1 div.
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Ble medlem: 23 jul 04
Lagt til: 10 aug 04, 14:33
Kan noen ringe til Harry og tips`en, er ikke sikker på om han følger med her....
Var ikke ha Branns beste for noen år siden?
Synd at vi ikke får 3p. med oss fra kampen mot Tromsø (som vi selsagt vinner) :ffk::ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Lagt til: 10 aug 04, 14:55
Topscorer: Hvis vi rykker ned (huff) og vi drømmer om å rykke opp igjen med en gang, MÅ vi ha de "dyre" spillerene for å være sikker. Ergo stort budskjett. Se på Moss (ræva), de sliter, de har vel solgt det de hadde av TL spillere. (overdrev litt kansje)
Tanken hos spillerne bør være at : jeg var med på å rykke ned, jeg er med på å rykke opp.
F..n det er så mange "hvis" om dan..
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Ble medlem: 29 sep 03
Lagt til: 10 aug 04, 15:02
Brukernavn, hva er det du prater om. Nesten alle i FFK`s stamme var med i fjor.
Tar man bort Bora, Baret og Enerly er vel ikke resten noe særlig spillere med høy lønn. Hornseth, Koskela, Brenne skulle fått problemer med å komme med på noen andre tippeligalag.
Dessuten er vel FFK en av de klubbene som har bra økonomi for tiden.
Lagt til: 10 aug 04, 15:06
Jeg mente, sats som om FFK skulle vært et TL lag. Hvis..hvis
Og jeg vet økonomien er frisk. :ffk::ffk:
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 10 aug 04, 15:56
Vet ikke om dette har vært nevnt før her på forumet, men Deila slutter i Odd!
Mener fortsatt back-rekke er vårt svakeste ledd. Få Deila over fjorden.
Ble medlem: 23 jun 03
Lagt til: 10 aug 04, 16:42
Vil ikke ha Knarvik hit. Han har ikke slått til i brann, og tror heller ikke at han vil tilföre oss noe särlig offensiv kraft.Macdonald på topp sammen med en stor sterk ny spiss!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 10 aug 04, 18:21
Tror ikke Knarvik er den rette typen for FFK, vi trenger ikke mer bredde. Vi trenger en som kan score bøtter med mål. Når det gjelder budsjett ved et eventuelt nedrykk så tror jeg vi må ta "Tromsø modellen" fra i fjor. De svidde til med det samme budsjettet som de hadde i TL. Og jammen rykka de ikke opp. "Moss modellen" tror jeg ikke på, de kommer til å slite i lang tid fremover.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Ble medlem: 18 aug 03
Lagt til: 11 aug 04, 14:43
Knarvik er leid ut til Bryne for resten av sesongen i følge Aftenposten.
Marching on together!
06/10/2024 22:02 | 2001f914