Dett var dett sier du...."thomcat"
Var det ikke etter RBK-kampen at det het: "Vi må vinne halvparten av de gjenstående kampene"...?
Nå har vi en seier og ett tap, det er da halvparten?
Vi slår Hamkam, Glimt, Viking, Sogndal og Stabæk :D
Nå har vi en seier og ett tap, det er da halvparten?
Vi slår Hamkam, Glimt, Viking, Sogndal og Stabæk :D
---------------------------
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Det var strengt tatt før RBK-kampen at det het "Vi må vinne halvparten av de gjenstående kampene"... Men selvsagt er det fortsatt muligheter om vi vinner alle hjemmekampene, og kanskje tar ett poeng eller tre borte også!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Poenget mitt var at innsatsen var helt bak mål, og hvis ikke innsatsen blir bedre er det gjort. Og jeg er redd for at det er kjørt ja.
Men ingenting hadde gjort meg lykkeligere enn at vi beholdt plassen.
:ffk::ffk::ffk:
Men ingenting hadde gjort meg lykkeligere enn at vi beholdt plassen.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Strengt tatt hadde vi vel ikke trodd at vi skulle ta tre poeng borte mot enga?
Nå blir det nok en vinn eller forsvinn kamp, som det var sist mot molde. Vinner vi den har vi tatt 6 av 9 mulige siden rbk kampen og har virkelig fått opp dampen!
Det som folket er mest skuffete over nå er nok hvor dårlig vi var mot enga. Vi må spille MYE bedre! Det vi viste i går holder knapt til 1. div standard.
Nå blir det nok en vinn eller forsvinn kamp, som det var sist mot molde. Vinner vi den har vi tatt 6 av 9 mulige siden rbk kampen og har virkelig fått opp dampen!
Det som folket er mest skuffete over nå er nok hvor dårlig vi var mot enga. Vi må spille MYE bedre! Det vi viste i går holder knapt til 1. div standard.
Ære være plankebyen!
Tror ikke vi beholder plassen, det skjer ikke noen som helst ting for å rette opp feilene. Hvor mange sjanser skal Ringberg og West få før de benkes? Og ikke kom med at Ringberg er et oppspillspunkt, han vinner ikke en dritt hverken i lufta eller langs bakken. Og hva West angår, er han rask, ikke god. Har fremdeles til gode å se en finte fra den kanten, han slår ballen forbi og løper etter.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Poenget er at laget ikke er gode nokk for eliten. Var skamful på ullevål på søndag - forferdelig å se på.
Tenk at klanen klappet når ffk var over midtstreken i andre omgang. Tror aldrig jeg har sett et laget blitt rundspilt så mye.
Skammelig dårlig.
Dere hørte hva folkene på Canal+, Tv2 og NRK sa.
"FFK eier ikke innsats, intensitet og fightervilje". Det har vært tendensen i hele år.
Fy fane, hadde jeg vært trenere, hadde jeg sluppet av alle spillerne i MOss, og latt dem springe hjem til Fredrikstad.
Tenk at klanen klappet når ffk var over midtstreken i andre omgang. Tror aldrig jeg har sett et laget blitt rundspilt så mye.
Skammelig dårlig.
Dere hørte hva folkene på Canal+, Tv2 og NRK sa.
"FFK eier ikke innsats, intensitet og fightervilje". Det har vært tendensen i hele år.
Fy fane, hadde jeg vært trenere, hadde jeg sluppet av alle spillerne i MOss, og latt dem springe hjem til Fredrikstad.
Barabus: Hadde West hatt gode finter og et godt skudd, hadde han ikke spillt i FFK, men i en europeisk toppklubb!
Vi skal bare prise oss lykklige over at vi har en slik spiller på laget.
Det som er utrolig er jo at det ser ikke ut som om Eggen har lyst til å bruke ekstrem-kvalitetene hans.
Vi skal bare prise oss lykklige over at vi har en slik spiller på laget.
Det som er utrolig er jo at det ser ikke ut som om Eggen har lyst til å bruke ekstrem-kvalitetene hans.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Opprinnelig postet av oleberg
Jeg hadde vel antakelig ikke latt dem sitte på i det hele tatt. Lenge til neste hjemmekamp, de kan godt slite litt...
For en flau opplevelse...
Synes ærlig talt svartmalingen etter Vålerenga kampen tar helt overhånd.
At et lag blir utspillt slik FFK ble i Oslo er noe alle lag opplever fra tid til annen, som feks. Rosenborg i Sogndal. Men Rosenborg fikk med seg poeng alikevel og det gjorde ikke FFK.
Nå har jeg selvfølgelig sett kampen etter at jeg kom hjem også og min "objektive" vurdering sier meg at vi faktisk var i ferd med å komme inn i kampen igjen på stillingen 1-0, når vi fikk en gavepakke straffe imot oss for 4-5 gang i år.
Da var kampen i realiteten ferdig. Jeg bortforklarer ikke tapet, eller at FFK kanskje spillte sin dårligste kamp i år, men kampen kunne faktisk ha fått en helt annen utvikling, dersom ikke denne totalt uforståelige straffen hadde blitt dømt.
Nå er FFK ferdig med de antagelig to verste bortekampene i høst, mot Rosenborg og Vålerenga, vi har 5 hjemmekamper igjen og 4 bortekamper.
Av disse 9 kampene må vi nok vinne 5 for å få kvalikk og 6 for å være helt sikre, det er da ikke umulig. Tipper vi vinner 4 av 5 hjemme kamper, en borte kamp og klarer et par uavgjorte. Gjør vi det står vi med 29 poeng, og det vil holde til min. en 11. plass i år, tror jeg.
Men Harry og KTE må få på plass en stor rask sentral midtbanespiller (Toni Kallio) og en ny spiss, helst før neste hjemmekamp.
En spiss som er så god at han kan ta plassen til/konkurere med Ringberg.:D:ffk:
At et lag blir utspillt slik FFK ble i Oslo er noe alle lag opplever fra tid til annen, som feks. Rosenborg i Sogndal. Men Rosenborg fikk med seg poeng alikevel og det gjorde ikke FFK.
Nå har jeg selvfølgelig sett kampen etter at jeg kom hjem også og min "objektive" vurdering sier meg at vi faktisk var i ferd med å komme inn i kampen igjen på stillingen 1-0, når vi fikk en gavepakke straffe imot oss for 4-5 gang i år.
Da var kampen i realiteten ferdig. Jeg bortforklarer ikke tapet, eller at FFK kanskje spillte sin dårligste kamp i år, men kampen kunne faktisk ha fått en helt annen utvikling, dersom ikke denne totalt uforståelige straffen hadde blitt dømt.
Nå er FFK ferdig med de antagelig to verste bortekampene i høst, mot Rosenborg og Vålerenga, vi har 5 hjemmekamper igjen og 4 bortekamper.
Av disse 9 kampene må vi nok vinne 5 for å få kvalikk og 6 for å være helt sikre, det er da ikke umulig. Tipper vi vinner 4 av 5 hjemme kamper, en borte kamp og klarer et par uavgjorte. Gjør vi det står vi med 29 poeng, og det vil holde til min. en 11. plass i år, tror jeg.
Men Harry og KTE må få på plass en stor rask sentral midtbanespiller (Toni Kallio) og en ny spiss, helst før neste hjemmekamp.
En spiss som er så god at han kan ta plassen til/konkurere med Ringberg.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Svartmalinga har nok litt å gjøre med at dette er bittert enda, og kommer til å svi en stund. Jeg har heller ikke mista trua helt.
Men jeg synes vel Enga dominerte ganske mye mer mot oss enn Sogndal gjorde mot Rbk. :)
Men jeg synes vel Enga dominerte ganske mye mer mot oss enn Sogndal gjorde mot Rbk. :)
Snæbbussaristokrat 1 fortjener å bli repetert:
Enig med deg Snæbb. Vi hadde en liknende kamp mot odd borte i våres.
Enig igjen. Dette er det nesten ingen som nevner. Eggen er alltid Gentleman, og klager nesten aldri på deommerne. Se eksempelvis hva slags oppslag Ham-Kam fikk i VG etter deres tap mot Glimt. Det var bare mas om deommertabbe.
Enig. Jeg hadde faktisk ikke forventet poeng på Ullevål. I tillegg har Sogndal et knalltøft kamp-program framover: Brann borte (tap), LSK hjemme (tap) og RBK borte (tap). FFK MÅ selvfølgelig VINNE mot Sogndal om to uker. Det er helt avgjørende.
Viking har Enga og LSK i de to neste oppgjørene (ikke noen gavepakke det heller).
Jeg er kanskje naiv, men jeg tror faktisk vi kan klare dette.
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Synes ærlig talt svartmalingen etter Vålerenga kampen tar helt overhånd.
At et lag blir utspillt slik FFK ble i Oslo er noe alle lag opplever fra tid til annen..
Enig med deg Snæbb. Vi hadde en liknende kamp mot odd borte i våres.
vi var faktisk i ferd med å komme inn i kampen igjen på stillingen 1-0, når vi fikk en gavepakke straffe imot oss for 4-5 gang i år.
Enig igjen. Dette er det nesten ingen som nevner. Eggen er alltid Gentleman, og klager nesten aldri på deommerne. Se eksempelvis hva slags oppslag Ham-Kam fikk i VG etter deres tap mot Glimt. Det var bare mas om deommertabbe.
Nå er FFK ferdig med de antagelig to verste bortekampene i høst,
Enig. Jeg hadde faktisk ikke forventet poeng på Ullevål. I tillegg har Sogndal et knalltøft kamp-program framover: Brann borte (tap), LSK hjemme (tap) og RBK borte (tap). FFK MÅ selvfølgelig VINNE mot Sogndal om to uker. Det er helt avgjørende.
Viking har Enga og LSK i de to neste oppgjørene (ikke noen gavepakke det heller).
Jeg er kanskje naiv, men jeg tror faktisk vi kan klare dette.
Viking har vel Enga og Odd i de neste 2 kampene.
Men Molde har LSK,RBK,Tromsø i de neste 3, så der kan vi vel kanskje ha mulighet til å være foran snart?
Jeg tror ihvertfall at både sogndal, viking og molde er bak oss ved serieslutt.
Men Molde har LSK,RBK,Tromsø i de neste 3, så der kan vi vel kanskje ha mulighet til å være foran snart?
Jeg tror ihvertfall at både sogndal, viking og molde er bak oss ved serieslutt.
Viking bak oss er ikke tema, tror jeg. I beste fall blir det kvalik, og den kan bli tøff nok med den svingende motivasjonen spillerne viser. Synes jeg ser det for meg, ut på banen med den "denne kampen er grei" holdningen. Nei, Huff.
SJÆLÆLÆLÆLÆ
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914